Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Snel een Lambretta vraagje


Joene

Aanbevolen berichten

@ Joene

Ga je zelf de lambretta restaureren/in orde brengen? Eentje in goede en rijdende staat vinden is niet zo gemakkelijk, tenzij je er veel geld tegenaan wil smijten. Als je er zelf aan begint weet dan waar je aan begint want dat is een straatje zonder einde (ik spreek uit ervaring).

Link naar reactie

@ Erix:

Thx voor de extra links.

Thx voor de "straatje zonder einde"-tip maar geldt dat niet voor elke (oude) classic scooter ?

Sam heeft al een "so called easy" restauratieprojectje voor me, 'kga na mijn verlof even langs bij hem. Ik ben er zelf nog niet goed uit of ik er eentje in goede en rijdende staat wil of een restauratieproject, uiteraard liever het eerste maar zal afhankelijk zijn van budget. Ik heb al ondervonden dat de "goede en rijdende staat" Specials niet goedkoop zijn.

Ik heb al een rijdende scoot dus een rustig restauratieproject, zie ik eigenlijk wel zitten. Ik heb geen haast, rustig zoeken en hopelijk dan vinden. Gelukkig heb ik wel wat vrienden die mij kunnen helpen bij een eventuele restauratie (jij incl. ;-) )

@ Frutsab:

merci voor de "topjeanetten" aanzet => heerlijk :-)

wie weet?, zeg nooit nooit, maar er zit een dergelijk zoek-vind-verhaal aan mijn TS dat ik er waarschijnlijk moeilijk afscheid ga van kunnen nemen, tenzij ik weet wie ze koopt en ik weet dat ze in goede handen zou vallen, maw. jij of beter Sab maakt dus kans ;)

hopelijk mag ik mij binnenkort ook bij het clubje van de topjeanetten voegen.

Link naar reactie

@ Kalle: wij gaan nog eens afspreken na mijn verlof, ok ? (na 27/07) prachtige Lambretta Golden Special heb jij zeg !!!

@ Tumkie: hmmm het Europees Lambretta-forum :-) interessant en bedankt voor de link

@ all: tot over 3 weken !

(ik ga jullie missen)

Link naar reactie
@joene - pas maar op dat er hier geen paar forumgangers dergelijke scooters voor jeanetten gaan vinden ;-)

Helaba ne golden specials bestempelen als jeanettenbak...

Wacht maar tot dat ge er is ene tussen uw benen hebt zitten...ne golden special dan hé ...

@joene : goeie smaak !

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Hangt van de vraagprijs af.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...