Ga naar inhoud
Vespaforum.be

weinig foto's op de profielen


Quick

Aanbevolen berichten

Is dees mor een idee ,of staan der minder foto's op de gebruikers profielen ? op de vorige versie vant vespaforum stonde er percies meer op en da was wel eens plezant om te weten wie of welke scooter er achter ne naam zat.

Link naar reactie

...totdat er een curry-verkoper niet blij was met de comments hier en de profielfoto van iemand op Kapaza zette met de vraag of iemand hem kan vertellen wie dat was (in het concrete geval waar het huis stond) want dat de scooter op de foto gestolen was...

sindsdien staat er bij mij ook minder info.

Link naar reactie

Er zijn een kleine 500 foto's die handmatig moeten ingeladen worden, of we moeten een scriptje schrijven dat de oude gebruiker id's matcht met de nieuwe. In ieder geval is het al een leuke bezigheidstherapie geweest om er al een 100tal te doen.

Ik ben aan het denken, zou er misschien een voordeel aan zijn om afbeeldingen die getoond worden op groot formaat automatisch een vespaforum/username watermark mee te geven?

Link naar reactie

Het is zeker de bedoeling niet om Dave "overuren" te laten kloppen om al de foto's aan te vullen, maar ik dacht het ergens gelezen te hebben dat dit automatisch ging gebeuren. Daarom heb ik er ook geen attentie meer op gedaan.

Een watermerk lijkt me zeker niet slecht, zeker omdat in het verleden al foto's opdoken van vespa's op veilingssites die men hier even "geleend" had, alleen als dit niet teveel werk vraagt natuurlijk.:)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

watermerken gaat automatisch en is geen werk, da's gewoon een instelling

automatich uploaden, daar was een script voor maar dat was een heel verhaal met verwijderde id's enz. Zal er nog is naar zien als ik op 't werk weer wat kalm is, no worries - zijn geen overuren :-)

Link naar reactie

@ josse : Ge hebt gelijk , ik heb de mijne er ook zelf terug op gezet . Maar eigenlijk wou ik een beetje ne aanzet geven dat andere dit misschien ook zouden doen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...