Ga naar inhoud
Vespaforum.be

LCR clubday 2009 - 20/06/2009


king of the hill

Aanbevolen berichten

Howla ... wat exact aan hun rijstijl is er dan aan te merken ?? Ik wil zeker in de toekomst (van zodra mijne GTS Super er is - hopelijk eind deze week) zulke ritten meerijden ... maar 'k zou dan moeten weten wat deze kornuiten NIET hadden mogen doen hé !!

Dommel

Link naar reactie

Sorry voor jullie (eventjes)op te houden aan het benzine station en eventjes daar voor ,heb daar dan maar rolantie hoger gezet zo dat ik niet meer stil viel en bij de stop in St.Amands carbu uit gekuist en nieuwe bougie gestoken.

Daarna geen last meer gehad.

Link naar reactie

@ Dommel: Bij een rondrit is het aan te raden om geschrankt in kolonne te rijden, dwz 1ne op de linkerkant van het baanvak, 1ne op de rechterkant. Bij een bocht probeer je je lijn te houden, en niet de bocht af te snijden (zoals ik gisteren enkele keren heb meegemaakt).

Voor de rest hou je ook je plaats in de kolonne, en kijk je regelmatig in je spiegel of er eventuele wegkapiteins moeten kunnen passeren. Dat is het zo een beetje, maar voor sommigen o zo moeilijk.

Link naar reactie

Het zou ook verplicht moeten worden om bij elke rit voor het vertrek een woordje uileg te geven hoe men moet rijden in groep! Want er zijn altijd wel nieuwe bij die dit nog nooit gedaan hebben en er zijn er ook altijd bij die het niet kunnen onthouden!

Link naar reactie

AJA !! Lijkt logisch zoals BlueVespa 't uitlegt, maar als je die afspraak niet eens even herhaalt vlak voor je vertrekt ... dan kunnen de newbie's 't niet weten uiteraard !! Niet dan?

Link naar reactie

Niet weten? Je gaat er dan maar vanuit dat je roekeloos links en rechts kan rijden in een groep (want je hoeft natuurlijk geen rekening te houden met je medemens hé)?? Een beetje je grijze massa gebruiken, logisch nadenken en doen wat de grote hoop doet kan ook al helpen...

Link naar reactie

Tegen mij hebben ze nooit gezegd hoe ik moet rijden hoor: ik keek gewoon rond en deed zoals de overgrote meerderheid. Maar sommige mensen (en ik heb het nu niet over iemand persoonlijk) mag je nog aanmanen een andere rijstijl aan te nemen, die leren het toch niet.

Link naar reactie

@ Bluevespa:

troost u ik leer dat ook nooit. Vandaar dat ze me meestal vragen om wegkapitein te spelen, dan heb ik tenminste nog een goede reden voor mijn roekeloos rijgedrag. LOL ;-)

Neen even serieus, niets zo erg als mensen die niet weten hoe ze in groep moeten rijden (zich gedragen). Hier is ooit al eens een topic over verschenen, ik denk zelfs eentje van Speedracer. Zal het eens opzoeken en terug posten.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...