Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Verzekering?


lieve

Aanbevolen berichten

Ik heb zopas een PX 125 gekocht en ben nu een beetje aan't zoeken naar een betaalbare verzekering.

De PX is uit 1992, we zouden er graag met 2 op rijden (kan ook verschil maken voor de verzekering neem ik aan), we wonen in Brussel en we hebben geen wagen om eventueel deze verzekering aan te koppelen.

Iemand tips over zijn/haar verzekering? En ook wat je ervoor betaalde? Kwestie van een beetje een idee te hebben...

Thanks!

Link naar reactie

Wij hebben via Vespa Club Antwerpen heel goede condities via een makelaar gekregen. We zochten een manier om ook meerdere scooters tegelijk te verzekeren (die tegelijk op de baan mogen), zonder dat er een wagen aan gekoppeld is. Dus gedaan met gesjoemel met nr-platen verwisselen etc.

Uit mijn hoofd : >5 scooters +- 250 € per jaar.

Joost

Link naar reactie

KristofLimited schreef:

> klopt, de verzekering via de Antwerp Vespa Club is een

> aanrader, geen beperkingen voor een heel eerlijke prijs! Daar

> kunnen weinigen aan tippen!

>

> Bericht bewerkt (24.08.2005 | 00:17)

Wie moet ik contacteren?

Ik heb hier nog een PK50XL die ik nog moet verzekeren.

Woon in Wommelgem.

Link naar reactie

>5 scooters : dit is voor de goede verstaanders 250 Euro voor 5 Italiaanse klasbakken !!!!!!!!!

Ik heb er zelf ook 3 verzekerd voor dat bedrag bij dezelfde makelaar, inclusief een familiale polis...

N

Link naar reactie

ik ben voor m'n auto bij ethias, ouder dan 26 jaar en bonus malus lager dan 5 en moet daarom maar 111 euro betalen voor burgerl. aansprakelijkheid (normaal tarief: 228 euro)

Omdat ik m'n vespa nieuw zal kopen (hopelijk heel snel) neem ik er diefstal bij, goed voor 108 euro, rechtsbijstand 42 euro, dus samen 261 euro

Bericht bewerkt (24.08.2005 | 14:40)

Link naar reactie

geen agent, makelaar, die kan je alle maatschappijen verkopen,

bij zulke mannen moet je af en toe een beetje op hun gat duwen en dan vinden ze plots toch nog een goedkopere formule...

maatschappij Zelia

rechtsbijstand bij DAS (onafhankelijk)

Link naar reactie

Ik betaal driemaandelijks voor een auto 1400cc 78pk, gilera runner125,

vespa px t5 125cc, een caravan en een familiale verzekering allemaal met rechtsbijstand.

De prijs van dit alles is 219,14 euro en er komt niks bij om dat het driemaandelijks is.

Deze verzekeringen komen van bij Fortis AG maar wel langs een makelaar.

Groeten

Link naar reactie

zopas mijn nieuwe verzekering gekregen: €61.66 voor een sprint, dat is dezelfde prijs als voor onzen vnb en m'n px200. (de rechtsbijstand betaal ik apart "voor al mijn voertuigen en die waar ik mee rijd".)

ze zouden me eerst €200 aanrekenen, maar 'k ging niet akkoord, je moet den agent inderdaad een beetje "onder druk zetten", die mannen kunnen alles...als ze willen!

oja 't is bij fidea dat ik verzekerd ben, onzen auto is daar ook verzekerd, maar 'k denk nie dat er enig verband is.( is niet aan elkaar gekoppeld, der mogen meerdere op de baan, geen km beperking enz...vroeger was dat wel zo, maar diene wet is ooit een keer veranderd volgens mijne verzekeraar)

dus: bij verschillende verzekeraars prijs vragen en uitspelen tegenover elkaar!

veel succes!

wim

Bericht bewerkt (25.08.2005 | 12:23)

Link naar reactie

Tja de vraag is idd hoe komt het dat mijn Vespaverzekering 45 euro minder is dan de jouwe... Ik heb er het raden naar, 't was mijn eerste verzekering bij Ethias, dus zeker geen voordeel gehad omdat ik er reeds meerdere verzekeringen lopen zou hebben...

Een tip kan zijn: gewoon even alle verzekeringskantoren aflopen en een offerte vragen en dan met de goedkoopste nog eens je ronde doen... kan zijn dat de anderen er dan nog iets af doen...

Succes voor volgend jaar alleszins! Wel op tijd je verzekering annuleren (3 maanden voor het verlopen ervan) anders heb je het volgend jaar opnieuw aan je rekker...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...