Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa 50 s tunen


Sutra

Aanbevolen berichten

Kom dan tegen de tijd dat je er 2 maanden op gereden hebt maar even vertellen hoe je scoot rijdt.

Heb je ook nog even tijd om de mensen hier te leren kennen (rondje bier doet het goed); pas als men hier weet dat je echt bent bestaat de kans dat je antwoord krijgt op tuning vragen... Tot die tijd ben je 'anoniempje' - of de politie... Snappie?

Daarbij rijd het gros van de mensen hier op oud ijzer, niet op plastic scooters... En alhoewel het best gezellig is hier, vraag ik me af of je hier wel op het goeie forum terechtgekomen bent met je vraag!

Link naar reactie
Een 4-takt tunen? Ofwel geloof je nog in sprookjes of je hebt geld teveel... ;-)

Een nieuwe Vespa S 50cc is tot nader order een 2T... en daar kan je alle bekende truken (die IK hier niet in detail ga omschrijven...) op toepassen om het voertuig op te kietelen. Vergeet niet dat de garantie op de motor komt te vervallen als je er zelf aan 'prutst' of laat prutsen. Tenzij we het hier hebben over de laatste nieuwe Vespa S 50cc 4T 4 klepper. In dit geval zou ik er maar afblijven: deze voertuigen zijn electronisch begrenst.

Luc

Link naar reactie

idd man, rij gewoon niet opgevoerd rond. Ten eerste krijg je zowiezo makkelijker problemen met je motor en ten tweede is het het risico niet waard. Je krijgt zowiezo een boete voor onerzekerd rijden omdat je voertuig niet conform het GVA is. Dat bedraagt al snel een 1000 euro. Ten derde is het de moeite niet om sneller te gaan als je in een stad ofzo woont. Je mag toch overal maar 50km/h.

De nieuwe vespas trekken trouwens behoorlijk snel op en rijden erg vlot.

Link naar reactie

Indeed. In Vespa S-uitvoering sinds een kleine twee maand leverbaar, met een nieuwe 4-kleps motor. Vervangt de 2T-Vespa S. Zou een bijzonder laag verbruik moeten koppelen aan het acceleratievermogen van een 2T. Ik zelf heb er nog geen ervaring mee, maar 't schijnt goed te bollen. Maar 4 klepjes op een 50cc... we zullen ons vergrootglas maar eens van onder het stof halen.

Link naar reactie
idd man, rij gewoon niet opgevoerd rond. Ten eerste krijg je zowiezo makkelijker problemen met je motor en ten tweede is het het risico niet waard. Je krijgt zowiezo een boete voor onerzekerd rijden omdat je voertuig niet conform het GVA is. Dat bedraagt al snel een 1000 euro. Ten derde is het de moeite niet om sneller te gaan als je in een stad ofzo woont. Je mag toch overal maar 50km/h.

De nieuwe vespas trekken trouwens behoorlijk snel op en rijden erg vlot.

Ja het mag niet, dat weten we allemaal.

Je kan ook nog buiten de stad rijden met een scooter.

ciao

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...