maasjebr Geplaatst: 28 december 2008 Delen Geplaatst: 28 december 2008 wat is de waarde van een faro basso 1953 serie nummer vm1 010054 http://www.kapaza.be/detail/13898531/ groeten Marc Link naar reactie
Gast apj Geplaatst: 28 december 2008 Delen Geplaatst: 28 december 2008 Wat de zot er voor geeft hier zelfde model te koop voor 3000€ http://www.2dehands.be/vespa-1953-faro- ... 85888.html ciao Link naar reactie
Joene Geplaatst: 28 december 2008 Delen Geplaatst: 28 december 2008 yeah, daar kan je een rusty nail van maken (de Scootering-lezers onder ons weten waarover ik het heb) Link naar reactie
MauriceS Geplaatst: 28 december 2008 Delen Geplaatst: 28 december 2008 de vraag is dan weer of er papieren bij zitten en welke... Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 28 december 2008 Delen Geplaatst: 28 december 2008 lijkt me niet dat metallic groen een 'volledig originelen nog nooit aan gesleuteld' kleur is... (zie ook foto 7 en 8 waar groen op plekken zit waar die niet hoort). Link naar reactie
lord of de scoot Geplaatst: 28 december 2008 Delen Geplaatst: 28 december 2008 Was mijn eerste gedacht ook... Link naar reactie
maasjebr Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2008 zit inschrijvings bewijs bij uit belgie. Link naar reactie
Laurus Geplaatst: 28 december 2008 Delen Geplaatst: 28 december 2008 Wat de zot er voor geeft hier zelfde model te koop voor 3000€ http://www.2dehands.be/vespa-1953-faro- ... 85888.html ciao Deze is echt facking vet!!! Link naar reactie
Didier Wesp Geplaatst: 28 december 2008 Delen Geplaatst: 28 december 2008 Wat de zot er voor geeft hier zelfde model te koop voor 3000€ http://www.2dehands.be/vespa-1953-faro- ... 85888.html ciao Deze is echt facking vet!!! staat ook al lang te koop... als die nog te koop is Link naar reactie
Christiaan Geplaatst: 29 december 2008 Delen Geplaatst: 29 december 2008 Op de laatste foto lijkt het alsof het framenummer op het frame ingeslagen is achter de motor (stukje verf weggehaald...) dus niet alleen geen originele lak, ook geen origineel framenummer... Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 29 december 2008 Delen Geplaatst: 29 december 2008 zit het framenr bij dit soort modellen niet op een andere plaats normaal? Link naar reactie
rvd Geplaatst: 29 december 2008 Delen Geplaatst: 29 december 2008 Framenummer van een VM1 moet ingeslagen zijn ter hoogte van de bovenkant van de klep naar de carburator (dus zichtbaar wanneer deze klep open is). Link naar reactie
maasjebr Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2008 dus geen echte faro basso graag advies hierover? marc wil hem misschien kopen maar dan moet het wel ok zijn Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 29 december 2008 Delen Geplaatst: 29 december 2008 Maar eens bij de verkoper gaan vragen wat het verhaal achter de scoot is met deze informatie (niet originele kleur, niet origineel nummer) - je kunt eens bij de scoot gaan kijken om te checken waar het oude nummer is gebleven. Als er niet flink van de prijs af kan, zou ik een andere gaan zoeken. Link naar reactie
2T Geplaatst: 29 december 2008 Delen Geplaatst: 29 december 2008 De kadernummer van mijn faro basso staat ook achter de klep van de carburator maar omdat deze in Belgie gemaakt is heeft hij er een 2de aan de binnenzijde (links)van de wielkast (achterwiel).De lak van de groene is al zeker niet de originele,de kadernummer is wel van een faro basso van 53 .( zie scooterhelp.com ). veel plezier met je zoektocht. Link naar reactie
maasjebr Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2008 welke papieren heb je nodig? zit inschrijvingbewijs bij uit belgie en import document Link naar reactie
2T Geplaatst: 29 december 2008 Delen Geplaatst: 29 december 2008 Zolang hij ingeschreven is geweest in Belgie en dit roos formulier erbij is en het framenummer klopt is er geen probleem. Link naar reactie
rvd Geplaatst: 29 december 2008 Delen Geplaatst: 29 december 2008 maar omdat deze in Belgie gemaakt is Een MISA dus, mooi. Zijn er nog andere verschillen met de Italiaanse? Ik had eens gehoord dat de billen niet van aluminium zouden zijn? on topic: als MISA gestart is in 1954, lijkt het me toch het uitpluizen waard dat dit een VM1 van 1953 zou zijn ... Link naar reactie
2T Geplaatst: 30 december 2008 Delen Geplaatst: 30 december 2008 De billen zijn inderdaad in ijzer,maar hij is van '54 en ik dacht dat ze toen begonnen waren ze allemaal in ijzer te maken , een ander verschil is het geschreven logo dat dikker en ronder is afgewerkt. Link naar reactie
maasjebr Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2008 wie heeft er tijd om dit mee uit te pluizen? volgens mij zijn het nog aluminium billen Link naar reactie
Cult Geplaatst: 30 december 2008 Delen Geplaatst: 30 december 2008 neem een magneet mee..dan kunde checken dat ze in ijzer zijn of ni Link naar reactie
Didier Wesp Geplaatst: 30 december 2008 Delen Geplaatst: 30 december 2008 heeft iemand gegevens van de motor van een faro basso van "53? (VM1M) grtz Link naar reactie
Nady Geplaatst: 30 december 2008 Delen Geplaatst: 30 december 2008 heeft iemand gegevens van de motor van een faro basso van "53?(VM1M) grtz Ik weet niet of dit helpt? Alstublieft: http://www.vespafascination.com/index2.html Technical Information engine single cylinder, 2-stroke cylinder bore 54 mm piston stroke 54 mm cubic capacity 123.7 cc bhp at rpm 5 @ 5000 lubrication 5% carburetor Dell'Orto TA 18C gears 3 chassis one-piece metal pressing tires 3.50 x 8" weight 86 kg max. speed 75 km/h Link naar reactie
Didier Wesp Geplaatst: 30 december 2008 Delen Geplaatst: 30 december 2008 heeft iemand gegevens van de motor van een faro basso van "53?(VM1M) grtz Ik weet niet of dit helpt? Alstublieft: http://www.vespafascination.com/index2.html Ik had iets specifieker de motor willen kennen, maar toch al bedankt grtz Link naar reactie
maasjebr Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2008 voor techische details motor gelieve volgende link eens te bezoeken. http://www.vespaonline.com/MDForum-prin ... rt-105.htm Marc Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.