Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GTS 300 vs GTS 250


wijlen vespista

Aanbevolen berichten

voilĂ  al gevonden: artikel "The one you've been waiting for ... Vespa 300 vs Vespa 250, over a thousand miles and 2 counties of testing" in de Scootering van oktober 2008.

Als ik weer op kantoor ben (5/1/09) zou ik het wel even kunnen inscannen en mailen als je wil ?

Gr, Jeroen

Link naar reactie
voilĂ  al gevonden: artikel "The one you've been waiting for ... Vespa 300 vs Vespa 250, over a thousand miles and 2 counties of testing" in de Scootering van oktober 2008.

Als ik weer op kantoor ben (5/1/09) zou ik het wel even kunnen inscannen en mailen als je wil ?

Gr, Jeroen

ja heel graag zelfs !

Is er ook een mogelijkheid om dit hier publiek te maken voor de mede-vespisten ?

Link naar reactie
ja heel graag zelfs !

Is er ook een mogelijkheid om dit hier publiek te maken voor de mede-vespisten ?

Stuur me even een mail zodat ik het niet vergeet om te scannen en te mailen na mijn verlof.

Kwestie auteursrechten etc, ben ik niet geneigd dit artikel hier publiek te maken, sorry ;-(

Link naar reactie
voilĂ  al gevonden: artikel "The one you've been waiting for ... Vespa 300 vs Vespa 250, over a thousand miles and 2 counties of testing" in de Scootering van oktober 2008.

Als ik weer op kantoor ben (5/1/09) zou ik het wel even kunnen inscannen en mailen als je wil ?

Gr, Jeroen

ja heel graag zelfs !

Is er ook een mogelijkheid om dit hier publiek te maken voor de mede-vespisten ?

dat is ook publiek gemaakt door scootering, alle medevespisten kunnen dat boekje kopen en zo blijven die budget hebben om zulke tests te doen ;-)

Link naar reactie
voilĂ  al gevonden: artikel "The one you've been waiting for ... Vespa 300 vs Vespa 250, over a thousand miles and 2 counties of testing" in de Scootering van oktober 2008.

Als ik weer op kantoor ben (5/1/09) zou ik het wel even kunnen inscannen en mailen als je wil ?

Gr, Jeroen

ja heel graag zelfs !

Is er ook een mogelijkheid om dit hier publiek te maken voor de mede-vespisten ?

dat is ook publiek gemaakt door scootering, alle medevespisten kunnen dat boekje kopen en zo blijven die budget hebben om zulke tests te doen ;-)

Ik heb met scootering hun budget geen zaken, hier worden wel meer reviews besproken. Zullen we deze dan ook meteen wissen en elks een hardcopy van gaan aanschaffen ?

Link naar reactie

Aangezien ik volgend jaar mijn moto-rijbewijs wil halen, denk ik er aan om

mijn GTS 125 te verkopen en een 300 aan te schaffen.

Ik heb eens zitten kijken naar de technische kenmerken en blijkbaar heeft

mijn 125 hetzelfde remsysteem (de grootte van de remschijf is in ieder geval dezelfde)

als de 300.

Volstaat de remkracht en de uithouding van de remmen bij de 300 ?

Link naar reactie

Ehr - die dingen worden gekeurd voor ze de weg op mogen - stel ze zijn bij de typegoedkeuring van de 300 bij de remmentest:

Keurmeester: 'zeg, zijn dat niet de remmen van de 125?'

Piaggio: 'ja - daar hadden we er nog een paar van liggen, dus we dachten, ach waarom niet'

Keurmeester: 'goh - goed bedacht, houdt ie et wel een beetje denken jullie?'

Piaggio: 'tja, we hebben ze op de 125 getest met Marco erop, en die weegt dik 220kg, als jullie nou niet te zwaar testen, komt het vast goed; die Vespa rijders zijn toch alleen maar mooi weer rijders, wat maken die nou voor kilometers'

Keurmeester: 'hahaha, ja daar zeg je wat - komt voor de bakker!'

Klinkt realistisch?

Link naar reactie
Ehr - die dingen worden gekeurd voor ze de weg op mogen - stel ze zijn bij de typegoedkeuring van de 300 bij de remmentest:

Keurmeester: 'zeg, zijn dat niet de remmen van de 125?'

Piaggio: 'ja - daar hadden we er nog een paar van liggen, dus we dachten, ach waarom niet'

Keurmeester: 'goh - goed bedacht, houdt ie et wel een beetje denken jullie?'

Piaggio: 'tja, we hebben ze op de 125 getest met Marco erop, en die weegt dik 220kg, als jullie nou niet te zwaar testen, komt het vast goed; die Vespa rijders zijn toch alleen maar mooi weer rijders, wat maken die nou voor kilometers'

Keurmeester: 'hahaha, ja daar zeg je wat - komt voor de bakker!'

Klinkt realistisch?

Zeer bevredigend antwoord, bij deze is de 300 besteld

Link naar reactie
  • 2 weken later...

voor de GTS-rijders: ik heb hier nog dat artikel in pdf "The one you've been waiting for ... Vespa 300 vs Vespa 250, over a thousand miles and 2 counties of testing" van uit de Scootering van oktober 2008

stuur me een mailtje en ik zal met het artikel replyen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...