Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mijn VNB met LML motorblok


vespapostino

Aanbevolen berichten

Sinds dinsdag ben ik de trotse eigenaar van een nieuwe LMLmotorblok.Het is een 150cc geworden met 5 spoelpoorten.Ik heb hier weinig woorden voor. Dag tegen nacht verschil met mijn vorige wat normaal is,waarschijnlijk. Hij trekt enorm goed op, ook in hogere snelheden.Die elektronische ontsteking vind ik zalig. Gedaan met vis-patinés en toestanden.mijn voorste wiel heb ik ook aangepast aan 10 inch. Het rijgedrag is er enorm op vooruit gegaan.Ik voel minder schokken en kan mijn bochten beter nemen.Een echte aanrader. Momenteel steekt er een Abarth uitlaat onder. Gewoon voor de look maar vind het wel een goed ding. Na de rodage zien we wel.Aan Jan van CS nogmaals bedankt.De uitlaat toont hier lager maar valt best mee.

SUC54042.JPG

SUC54043.JPG

SUC54044.JPG

SUC54046.JPG

Link naar reactie
mooi, je hebt waarschijnlijk ook je poot moeten veranderen, niet?

van 8 naar 10" gaan veranderd wel voor een groot stuk de look van de scooter natuurlijk

Ja,heb het met een 2.5 cm verhoogd.Tja de look, je hebt gelijk.In het begin schenk je daar wat aandacht aan maar dat passeert ook. Ik wou vooral een blok waar ik op kon vertrouwen.

Link naar reactie

Veel plezier ermee Giovanni!!

Groetjes vanuit uit koude Beveren-Leie lol

Link naar reactie
Dank aan Jeroen trouwens voor deze pijp.

UITLAAT zal je bedoelen, "pijp" klinkt zo raar ;-)

Hij staat er idd knap op moet ik toegeven. Het geluidje heb ik zaterdag ervaren, klinkt scooterig :-)

Link naar reactie
Aan al de Primavera leden: Ik ga jullie een "poepje" laten ruiken binnenkort.

hahaha... .!! Jeanke...

Och Jeanke, laten doen da weet nog ni beter, da's nog jong he! Hij zal veel moite moeten doen om aan uw T5 poepke te ruiken... hahahaha... ...

Hey Giovanni dan hebde eigenlijk vanaf nu nen halve curry ;-)

Link naar reactie

Best Blen, allemaal geen rekening mee houden! Dat is Giovanni zijn zuiders temperament dat komt bovendrijven, een GS wiel van voor en een LML blok vanachter en den Gio is niet meer te houden. Ik ben benieuwd wat het volgende gaat zijn... . een racecilinder? Alle gekheid op een stokje (runds-brochette van dolle koe), veel veilige kilometers toegewenst Gio, Jeanke.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...