Ga naar inhoud
Vespaforum.be

CobbleSoul rally 2009... 1, 2 en 3 mei 2009!


Speedracer

Aanbevolen berichten

John,

how much horsepower will have my vespa do you think?

have been curiosity

gr nico

Link naar reactie

Begon vrijdag om 22h00 te draaien. Het eerste kwartier er alles aangedaan om toch maar een beetje een deftige klank uit die erbarmelijke installatie te krijgen. Een Engelsman die intussen al mijn plaatjes door elkaar aan het gooien was op zoek naar verzoeknummertjes, want hij kwam maar niet aan zijn trekken.

Speciaal voor hem dan wat "fast soul" gedraaid. Het was toen 10h20, twintig minuten ver dus. Komt daar een zatte skinhead met zijn platen. Neemt de verste pick up links, legt een LP met rocksteady verzamelaars op en zonder hoe of bah schuift hij zijn kanaal open, de mijne naar beneden, te midden van Ella Fitzgerald's versie van "Get ready".

Eén van de organisatoren kalmeerde me meteen. Voor mij was het simpel. Platenkoffertje dicht klappen en gedaan ermee.

Die Skin had trouwens bijna een volle minuut nodig om de juiste knopen en schuivers te vinden om de nummers te mixen. Beneden alle niveau...

Wat later op de avond nog een zatlap die begon boel te zoeken tegen Pewe en mij, van fucking mods hier en fucking mods daar.

Ik ben niet de zielepoot die gaat janken tegen iedereen, noch eentje die meteen zijn vuisten zal gebruiken als het zonder kan. Alles verder op zijn beloop gelaten.

Als het me niet aanstaat, dan ga ik in alle stilte gewoon naar huis. Dat is wat ik zaterdagmorgen ook gedaan heb en verder nog een leuk weekend ervan gemaakt. Spijtig, maar goed, weeral een ervaring rijker.

Link naar reactie

Frans,

spijtig dat 't zo gelopen is, dit kan zeker de bedoeling van de organisatie niet geweest zijn, maar gezien ze met een stuk minder waren konden ze waarschijnlijk ook niet overal tegelijk zijn.

Ik heb je niet zien vertrekken, en hoop je in't vervolg nog tegen te komen op treffens...

Link naar reactie

Ik heb er heel erg van genoten.

Mooie locatie,

goed weer,

eerlijke prijzen voor de drank en 't eten,

hééél veel plezier gehad op t circuit!

Mij zien ze volgend jaar sowieso terug.

Chapeau voor de organisatoren om het met zo'n kleine bende klaar te krijgen!

Jammer voor Frans dat t hem wat tegenzat.

Link naar reactie

enough to leave me behind on the long curves nico!! I could stay with you on the straights but didn't have the cojones to stay on the power coming up to some of the bends.

Link naar reactie

Ja Frans,inderdaad een tegenslag.

Mar je hebt het goed opgelost.

Trouwens zijn er nog foto's van op het circuit?

Heb er nogthans vele zijn foto's nemen op en langs het parkoer.

Vgr nico

Link naar reactie

@ Nico

Hier zijn toch veel links naar foto's verschenen (zie pagina 2). Ook via smoelenboek kan je een groot aantal foto's vinden van op het circuit. MGent heeft redelijk veel foto's van jouw genomen, je moet hem anders eens een mailtje sturen hé.

Link naar reactie

smoelenboek,een link?

gr nico

Link naar reactie

Nico

Je moet eens kijken bij mijn foto's, die van ArnE en nog zoveel mensen die op smoelenboek zitten en aanwezig waren op Cobblesoul... Er is niet echt een topic over maar iedereen post wel foto's op zijn pagina en die kan je dan weer opslaan zodat je zelf ook die foto's hebt.

Je moet ook eens Mgent contacteren want die heeft redelijk veel foto's van jouw genomen op het circuit en die kan je terugvinden op de website van VCG

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...