Ga naar inhoud
Vespaforum.be

gevolgen na aanhouding


kieken33

Aanbevolen berichten

@kieken33: vanaf pagina 3 gaat het over jandeinze, maar daar heb je denk ik overheen gelezen, daar je het commentaar op hem allemaal op jezelf betrekt. Als je nu even een blz terug gaat, en alles nog eens leest met in je achterhoofd dat het niet over jou maar over jandeinze gaat valt het allemaal best mee.

ja weet ook wel dat dat niet over mij ging,had ik even tijd om te ademen maar toch zijn er na mijn 1e post 3 (ondertussen meer om correct te zijn) paginas gevolgt, PROBEER NIET OVER ELK PUNTJE TE ZEIKEN hé vergeet niet waarover het gaat anders kunnen we bezig blijven yo

Link naar reactie

Als jij met je inkomen dat je op 1 maand verzamelt dagelijks eten kan kopen, een huis kan huren, gas en elektriek betalen, en dan nog kan sparen voor een rijbewijs en een vespa, dan mag u mij dat eens leren.

Ik heb een stil vermoeden dat je ouders je nog onderhouden.

Iemand zonder die ouders heeft het best wel een pak lastiger. 't is dan ook nogal kortzichtig te beweren dat 'iedereen' dat bedrag bij elkaar kan sparen. Ik vermoed dat jij nog niet echt weet wat het leven kost. Er zijn genoeg mensen die gaan werken en die na het betalen van de maandelijkse vaste kosten zo goed als niets overhouden. Dat je dan kiest om met je overgebleven centen eten te kopen ipv een rijbewijs bijeen te sparen vind ik normaal.

Nu kan ik mij voorstellen dat je het vespa rijden wil beperken tot een rijkere elite hobby, maar er zijn dan ook nog die mensen die enkel de vespa hebben om te gaan werken voor hun lage inkomen.

Ik denk dat de cirkel rond is.

dit is ronduit het belachelijkste excuus dat ik ooit hoorde.

als je met een vespa (of eender welke motor) wil rijden moet je een rijbewijs hebben zo simpel is dat. Hetzelfde geldt voor een auto.

Als je dat niet kan betalen dan kan je ook niet met een voertuig rijden.

of is volgens u het rijden met een auto ook een elitehobby?

ps: als je geld hebt om een "dure" vespa te kopen moet je niet komen zeiken dat je geen geld hebt voor een rijbewijs

wie heeft je wijsgemaakt dat ik geld hed om een dure vespa te kopen?? laat je niet in de maling nemen mensen roddelen blijkbaar graag

ik reageer dan ook helemaal niet op een post van u maar op die van Lieven.

Link naar reactie
dit is ronduit het belachelijkste excuus dat ik ooit hoorde.

als je met een vespa (of eender welke motor) wil rijden moet je een rijbewijs hebben zo simpel is dat. Hetzelfde geldt voor een auto.

Als je dat niet kan betalen dan kan je ook niet met een voertuig rijden.

of is volgens u het rijden met een auto ook een elitehobby?

ps: als je geld hebt om een "dure" vespa te kopen moet je niet komen zeiken dat je geen geld hebt voor een rijbewijs

Ik heb een 125cc. Ik moet gewoon 2 jaar mijn autorijbewijs hebben. Nu is het nog 2 maanden, dus totaal niet te moeite om nu nog een motorijbewijs te behalen. Zeker aangezien het nu winter is en dus mijn blok begint en ik 2 maanden niet meer kan rijden.

Ik ga er niet meer over discussiëren. Ik vind dat ik zeer weinig misdaan heb. Terwijl ik volgens sommigen hier, bijna een moord begaan heb. Natuurlijk is het moeilijk om rijden in Antwerpen-centrum te vergelijken met rijden in het West-Vlaamse Markegem...

Link naar reactie
ik vind het gewoon spijtig dat ik hier gewoon weggeslagen word en niet geholpen, nu verwacht ik al 3 paginas zeker geen hulp meer maarja we kunnen maar blijven hopen dat we ooit allemaal kunnen samenleven en kunnen omgaan met iedereen

Ze hebben u hier nochtans in een ander toch wel geholpen als het over uw sproeiers ging of ben je dat dan al vergeten?

http://www.vespaforum.be/forum/viewtopi ... =96486&p=1

Om maar een voorbeeld te geven dat de mensen hier van goede wil zijn en uw wel degelijk willen helpen. Keep on smiling en neem niet alles zo persoonlijk/serieus op...

Link naar reactie
Is het voor het eindejaar geen goed idee om een topic TOP10 te verkiezen? Deze staat bij mij op stip op nr.1 !

Das een gedacht! Lijstjes.

Resto van het jaar:

Pechvogel van het jaar:

Evenement van het jaar:

Curry van het jaar:

...

ALBNL:

Lul van het jaar: D...ICK

Link naar reactie

en dan een mooie lente en zomer tegemoet... onze tentjes naast elkaar geparkeerd, onze scooterkes ook...

Erix - en de anderen van wie ik niet weet wie ze zijn, misschien moet je dan eens gewoon van mens tot mens klappen ipv achter het oh zo machtige computerke.

Misschien een frisse pint erbij halen en de kalmte bewaren en -kijk eens aan- wat kan het leven aangenaam zijn...

Link naar reactie
ik vind het gewoon spijtig dat ik hier gewoon weggeslagen word en niet geholpen, nu verwacht ik al 3 paginas zeker geen hulp meer maarja we kunnen maar blijven hopen dat we ooit allemaal kunnen samenleven en kunnen omgaan met iedereen

Ze hebben u hier nochtans in een ander toch wel geholpen als het over uw sproeiers ging of ben je dat dan al vergeten?

http://www.vespaforum.be/forum/viewtopi ... =96486&p=1

Om maar een voorbeeld te geven dat de mensen hier van goede wil zijn en uw wel degelijk willen helpen. Keep on smiling en neem niet alles zo persoonlijk/serieus op...

ik was zeer blij met de goeie en spontane vriendelijke hulp in verband met mijn sproeier,daarom dacht ik misschien als ik een vraag heb (die jammerlijk genoeg een jammerlijke oorzaak heeft) post ik die en word ik hopelijk weer geholpen maar ik stelde de vraag en werd direct afgeschreven als een ondankbaar ongevoelig stuk krapul en dat jah... maar ik ben zeker niet vergeten dat ik hier eerder wel degelijk eens geholpen ben waarvoor grootte dank aan de mensen die me geholpen hebben maar ik denk dat ik het hier nu toch even jammer genoeg voor bekeken hou op dit forum no bad feelings at all/to all ma ik heb er even niets aan bye

Link naar reactie

Jij ook: Dat je boete en strafmaat maar mee moge vallen, dat je je scoot maar terug mag krijgen, en dat in het nieuwe jaar maar niet meer zulk soort ontzettend domme acties uit zult halen!.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...