Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Dirty Devils & Vulcans "Dirty Weekender 2009"


Speedracer

Aanbevolen berichten

De Dirty Weekender 2009 ligt vast op het weekend van 15-16-17 Mei.

Flyer en meer informatie volgt... so stay tuned!

Evenement: Scooterrun

Georganiseerd door: Dirty Devils SC & Vulcans SC

Lokatie: Leopoldsburg

post-1-13769184721302.jpg

Link naar reactie

Diegene die op de flyer van volgend jaar wenst te staan dient een vrijwillige, spontaan & mét de glimlach, minimum 25 eurokens tellende contributie te doen aan de inrichtende macht. Deze zal U in natura (regendruppels, modder, natte tent, naar tweetakt-doemp stinkende feestzaal, etc.) met veel plezier terug gestort worden indien U wenst deel te nemen aan het spetterende, grandioze, uitmuntende,... feest waarin Dirty Weekender #4 uiteindelijk zal uitmonden.

Allé Oppa !!!

Link naar reactie
Diegene die op de flyer van volgend jaar wenst te staan dient een vrijwillige, spontaan & mét de glimlach, minimum 25 eurokens tellende contributie te doen aan de inrichtende macht. Deze zal U in natura (regendruppels, modder, natte tent, naar tweetakt-doemp stinkende feestzaal, etc.) met veel plezier terug gestort worden indien U wenst deel te nemen aan het spetterende, grandioze, uitmuntende,... feest waarin Dirty Weekender #4 uiteindelijk zal uitmonden.

Allé Oppa !!!

Aan hen die twijfelen kan ik meedelen: het werkt!!!

(ik sta op de flyer)

Link naar reactie

vorig jaar stond mijn cross-scooterke al op de flyer, da's toch al een begin! nu mijn eigen er nog bij op krijgen want de Rob zat er op...

even iets anders, heeft er nog iemand de patch van 2007? die ben ik dus kwijt geraakt...

Link naar reactie
Ik heb die patch van 2007 dubbel, dus die is voor u (gratis en voor niks). ;-)

Awel maat, hoe kom jij aan 2 patchen? van wie heb jij die tweede gestolen?

Awel maat, toen ik dit jaar aankwam in Leopoldsburg en een T-shirt kocht in de party-room dan lagen de patchkes van 2007 er voor het grijpen (het was blijkbaar den overschot). Ik heb toen vriendelijk gevraagd of je die mocht meenemen en dat mocht dus.

Link naar reactie
Awel maat, toen ik dit jaar aankwam in Leopoldsburg en een T-shirt kocht in de party-room dan lagen de patchkes van 2007 er voor het grijpen (het was blijkbaar den overschot). Ik heb toen vriendelijk gevraagd of je die mocht meenemen en dat mocht dus.

Ah, dan is't goe... :-D

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...