Tom Molderez Geplaatst: 12 november 2008 Delen Geplaatst: 12 november 2008 wat allemaal al veranderd: nieuwe cilinderkit DR 177 cc nieuwe krukaslagers nieuwe Mazzuchelli krukas nieuwe oliekeerringen nieuwe aangepaste sproeiers Overal nieuwe pakkingen met originele carbu en uitlaat PROBLEEM: bij kicken wil die enkel een paar keer aanslaan , maar blijft niet constant draaien wie heeft dit ook al meegemaakt of weet de oplossing ? mvg tom Link naar reactie
josse Geplaatst: 12 november 2008 Delen Geplaatst: 12 november 2008 heb je je ontsteking juist gezet ? moet op 16-18° staan. Link naar reactie
Tom Molderez Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2008 staat ook goed je hebt een streepje naast de A en een streepje naast de T staat iets voorbij streepje van T Link naar reactie
Dr Who Geplaatst: 12 november 2008 Delen Geplaatst: 12 november 2008 Heb je al aan de mengschroef je je carburator gedraaid? Link naar reactie
Tom Molderez Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2008 enkel aan de bovenste , die voor je relantie is maar terug gezet zoals vroeger mvg Link naar reactie
josse Geplaatst: 12 november 2008 Delen Geplaatst: 12 november 2008 ik weet dat Ar hier op het forum ook heel lang gesukkeld heeft voor zijn DR fatsoenlijk reed. Weet alleen niet wat uiteindelijk de oplossing was. met originele uitlaat, bedoel je dan die van de laatste series PX-en, met filter/pomp/etc ? Link naar reactie
Tom Molderez Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2008 px is van 82 Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 12 november 2008 Delen Geplaatst: 12 november 2008 Zit de piston met het pijltje richting uitlaat...? Link naar reactie
josse Geplaatst: 12 november 2008 Delen Geplaatst: 12 november 2008 Zit de piston met het pijltje richting uitlaat...? dat zou een klassieke fout zijn ;-) Link naar reactie
Tom Molderez Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2008 Zit de piston met het pijltje richting uitlaat...? dat zou een klassieke fout zijn ;-) juist , zo stom ben ik ook niet Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 12 november 2008 Delen Geplaatst: 12 november 2008 Zit de piston met het pijltje richting uitlaat...? dat zou een klassieke fout zijn ;-) juist , zo stom ben ik ook niet Heeft niets met stom te maken... been there, done that, 't is rap gebeurd als je nie oplet hoor... Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 12 november 2008 Delen Geplaatst: 12 november 2008 heb je de benzine/luchtmengsel schroef (achteraan je carbu) op 1.5 a 2 toeren gezet? krijgt hij zeker genoeg benzine: benzinedarm nergens geknikt of luchtbel erin, sproeers mooi proper Link naar reactie
Tom Molderez Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2008 vlotterbak zat met vuiligheid dan maar ganse carbu uit elkaar , uitgeblazen en schoongemaakt alles terug in elkaar en aangesloten 2 keer stampen en weg was hij probleem opgelost dank aan allen mvg Tom Link naar reactie
josse Geplaatst: 13 november 2008 Delen Geplaatst: 13 november 2008 niet vergeten te roderen ! Link naar reactie
Tom Molderez Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2008 OEPS nee , weet ik , lage toeren en zo'n 750km is het aan te raden wat meer olie bij te geven ? zo ja , waar bijregelen aub ? Link naar reactie
B-MAN Geplaatst: 13 november 2008 Delen Geplaatst: 13 november 2008 Tot 100 km heel traag Tot 500 km max 80% van de capaciteit. Tot 1000 km idem, af en toe eens open trekken mag. Maar niet lang in toeren blijven. Extra olie hoeft niet maar het mag. Olie bijkappen in de naftbak, 1 % max 2 % Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.