Ga naar inhoud
Vespaforum.be

koekelrit van zondag 2/11


bromtimer

Aanbevolen berichten

Langs deze weg wil ik alle mensen bedanken die hebben meegeholpen aan de organisatie van de rit zoals Alex en zijn vrouw voor de goede ontvangst de heerlijke koffie en de variatie aan gebak ook dank aan Wally en zijn vrouw voor de heerlijke worsten en de lekkere soep en de goede ontvangst .

en aan alle begeleiders die hebben megeholpen aan het slagen van de rit .

Want een klein woordje als "dank u" word niet vaak meer gebruikt

En dat wilde ik langs deze weg doen .

Een dikke pluim voor deze rit

groetjes bromtimer

Link naar reactie

ik ben blij dat er al eens iemand echte leestekens gebruikt !!!

beste cult , natuurlijk heb je niets op m'n pad gelegd maar moest ik iets in je weg leggen zou je er dan doorheen komen ???

allerbeste josse , bedankt voor de hoofdletter in schelmke , zelf zou ik het nooit gedurfd hebben , zeker niet na ooit de definitie van erix gelezen te hebben !!! (http://www.vespaforum.be/forum/viewtopi ... =91700&p=1)

en bluevespa ,'haat' staat niet in m'n woordenboek als ik er al ééntje had...mmmmmmmm.

meer dan liefdevolle groeten

kennyscooty

ps : schelmke junior is duchtig op weg om z'n voorbeeld te overtreffen..

u we zijn er mee bezig

schelmke

IMG_9005.jpg

Link naar reactie

@ cult...je weet dat een kinderhand snel gevuld is ... bedankt voor u bescheiden bijdrage.

@ fajes...ik wist niet wat twat was -nu wel- via wikipedia "The word is usually considered vulgar in all contexts."

ik wist niet wie jij was - nu wel-via je webpagina in je profiel.

deze combinatie zegt dus meer over u persoonlijkheid dan al diegene met hun leeg profiel ,alhoewel ik ook hier enige gelijkenis in zie !!!

maar toch een uitreikende groet

kennyscooty

Link naar reactie

och manneke van uw gebazel trek ik mij toch niks aan. zoiets zeg ik liever in het echte leven dan een beetje de 'smartmouth' uit te hangen op een internetforum! mijn profiel is dan ook gewoon het mijne, niet één of ander soort van alias zoals hetgene waar jij gretig gebruik van maakt. als je hier op het forum niets dan nutteloze commentaar kunt geven, wel, gelieve u dan te onthouden

Link naar reactie
mmmmm er is wel iets van aan in je reply fajes...ik zal er rekening mee houden...

qua aanpassingsvermogen kan dat tellen...nu jij nog !!!

hebben we al geschud-groeten van

kennyscooty

"Die Religion ... ist das Opium des Volkes"

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...