Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Belgische scooterkalender


geertvespa

Aanbevolen berichten

Ik weet het ik heb deze oproep vorig jaar ook al eens gepost en toen is er niets van gekomen. maar een nieuw jaar in aantocht, dus nieuwe voornemens.

Bij deze dus de Belgische scooterkalender:

http://www.google.com/calendar/embed?sr ... e/Brussels

zoals u kan zien staat er nog niet zoveel op dus als u uw activiteit vermeld wil zien, stuur dan de nodige info naar geert.eyckmans@telenet.be

datum

naam activiteit

plaats en uur van vertrek

extra info

eventueel link met meer info

ik ben zo vrij geweest om enkele data van verschillende clubs reeds te vermelden

Link naar reactie
Ik weet het ik heb deze oproep vorig jaar ook al eens gepost en toen is er niets van gekomen. maar een nieuw jaar in aantocht, dus nieuwe voornemens.

Bij deze dus de Belgische scooterkalender:

http://www.google.com/calendar/embed?sr ... e/Brussels

zoals u kan zien staat er nog niet zoveel op dus als u uw activiteit vermeld wil zien, stuur dan de nodige info naar geert.eyckmans@telenet.be

datum

naam activiteit

plaats en uur van vertrek

extra info

eventueel link met meer info

ik ben zo vrij geweest om enkele data van verschillende clubs reeds te vermelden

sticky??

Link naar reactie

Hallo Geert ,

Prachtid idee ... Lambretta-club Belgium zal spoedig zijn datums doorgegeven (wij proberen rekening te houden met andere treffens-rondritten ... )

Als de kalender "klaar" is dan mag je hem altijd doormailen naar ons, dan helpen wij hem wel verder verspreiden naar onze leden toe !

erwin@lambretta.be

www.lambretta.be

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hallo

Word hier geen rekening gehouden met andere vespa club in belgie ,of moeten we de datum door geven.

Groetjes vespista uit limburg

gewoon de data,locatie,link etc doorgeven, zoals Geert vraagt. Dan krijgen we een volledig overzicht ipv dat je op verschillende sites moet gaan kijken.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Voor die ene keer dat ik hier nog eens op het Belgisch forum kom: daar kunnen de noorderburen iets van leren!

Ik weet het ik heb deze oproep vorig jaar ook al eens gepost en toen is er niets van gekomen. maar een nieuw jaar in aantocht, dus nieuwe voornemens.

Bij deze dus de Belgische scooterkalender:

http://www.google.com/calendar/embed?sr ... e/Brussels

zoals u kan zien staat er nog niet zoveel op dus als u uw activiteit vermeld wil zien, stuur dan de nodige info naar geert.eyckmans@telenet.be

datum

naam activiteit

plaats en uur van vertrek

extra info

eventueel link met meer info

ik ben zo vrij geweest om enkele data van verschillende clubs reeds te vermelden

sticky??

Link naar reactie

King of the Hill...jaja!, we zijn der mee bezig...hopelijk geraken we met alles rond...opnieuw een nieuwe locatie en andere route, natuurlijk in de ardennen.

Dit keer wordt het echt voor de die-hards,met de nadruk op het eerste.

Normaal zal de datum tegen de custom show vastliggen. cheers

Komt er dit jaar en King of the Hill? please!!!
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...