Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Belgische scooterkalender


geertvespa

Aanbevolen berichten

Hmmm...

De Valentijnsrit van VC Leieland staat er niet op...

Misschien die mannen eens contacteren?

C.

zoals gezegd, zet ik er al de activiteiten op die mij per mail worden aangebracht, ik kan onmogelijk iedereen beginnen contacteren

Link naar reactie
de wereld op zijn kop

Neje, mijn bedoeling is om de Geert een mail (1, en niet meer) te laten sturen naar VC Leieland (Eigenlijk elke belgische vespaclub) met de vraag of VCL hun activiteiten in die kalender willen. Niet elke club leest dit forum, en zeker de franstaligen niet.

Wat is anders het nut van die kalender, als den helft er ni opstaat? Het is in ieder geval beter dan vorig jaar, moet ik eerlijk toegeven.

C.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Dag Geertvespa

Het is een fantastisch om een kalernder op te stellen met ritten van verschillende Belgische clubs. Ik heb ook gezien dat je op 21 juni al onze rit heb genoteerd in de agenda. De 1 ste vesparally van Vespaclub Azzurri Maasmechelen. Alleen staat er vermeld op die dag vc maasmechelen en dat zorg voor verwarring. Het zit namelijk zo dat er 2 clubs gevesitigd zijn in Maasmechelen, vespaclub maasmechelen en vespaclub azzurri. De club die het organiseert is Vespaclub Azzurri. Als je zo vriedelijk wilt zijn om het aan te passen. Het is niet slecht of verkeerd bedoeld maar we willen graag misverstanden vermijden voor onze 1ste vesparally. Natuurlijk ben jij vanharte welkom samen met Vespaclub Antwerpen op deze dag

Groetjes en tot gauw aldus Vespaclub Azzurri Maasmechelen

www.vcazzurri.be

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...