Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Invoer vanuit indonesie


camila

Aanbevolen berichten

Ik blijf het straf vinden dat er nog altijd mensen zijn die zich laten verblinden door zo van die blinkende curry-toestanden. Als je een klein beetje moeite zou doen om op voorhand wat info op te zoeken, kom je vanzelf op het forum hier terecht en vindt je een overvloed aan informatie!

Maar ik vermoed dat ik niet de enige ben die hier zo over denkt... :o)

Link naar reactie

el toro rosso je bent echt grappig enorme leuke humor, maar sommige mensen werken en hebben ook een leven naast deze site.

Ik doe de dingen niet helemaal zonder risico, ik heb de papieren ontvangen en eerder geinformeerd bij andere mensen die daar een vespa hadden gekocht. Mijn baas had gezegt het te proberen en heeft het ook betaald, dus wie is hier de domme? Ik verlies er niks mee, heb de shipping documenten, orginele papieren, dus was mijn vraag of iemand er verder ervaring mee heeft. Bedankt voor de oprechte hulp van "Vespa" liefhebbers.

Link naar reactie

Het feit is gewoon dat (zolang ik weet) niemand hier goede ervaringen heeft met het kopen van een Vespa op zo'n manier gelijk jij gedaan hebt! Ik hoop natuurlijk wel dat alles goed verloopt en dat hij effectief aankomt en dat het geen 'curry' is, echt waar! Wanneer wordt de levering dan eigenlijk verwacht? (en neen dat was niet ironisch!)

Link naar reactie

camila,

het gaat gewoon over de '...uit indonesië'. als je inderdaad de zoekfunctie hebt gebruikt begrijp je toch misschien sommige reacties. "Vespa" liefhebbers krijgen al het vliegend schijt als iets aziatisch zien.

Link naar reactie

@ Camila: ik ken iemand die al maaaaaaaaaanden op zijn vespa wacht uit Indonesië.

Ik wens het je niet toe. Toffe baas heb jij.

Link naar reactie

normaal zou het half november komen, had inderdaad info gevraagt hoe of wat en blijken inderdaad veel uit inida te komen oa en blijkt ook dat dat geen vespa's zijn. Ben zelf een halve indo dus heb de papieren gelezen en zijn daad werkelijk orginele papieren van een vespa uit 1961. Als he mijn eigen geld was zou ik het risico ook niet nemen, maar zoals ik al zei ik heb niets te verliezen.

Link naar reactie
normaal zou het half november komen, had inderdaad info gevraagt hoe of wat en blijken inderdaad veel uit inida te komen oa en blijkt ook dat dat geen vespa's zijn. Ben zelf een halve indo dus heb de papieren gelezen en zijn daad werkelijk orginele papieren van een vespa uit 1961. Als he mijn eigen geld was zou ik het risico ook niet nemen, maar zoals ik al zei ik heb niets te verliezen.

Ik heb de indruk dat je de reden van de opschudding niet begrijpt.

Als je nu gewoon even de moeite nam om de al bestaande draden over dit onderwerp te lezen, dan zou je merken dat de terughoudendheid tegenover Aziatische Vespa's niet zozeer te maken heeft met papieren, maar wel met de -vaak povere- kwaliteit van de Vespa's. Ik neem aan dat je dit niet hebt gedaan, aangezien je maar blijft volhouden dat de papierwinkel in orde is.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...