Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gepaste straf gezocht voor deze moord...wie doet een voorste


jurgen

Aanbevolen berichten

Ik zou wel eens tekeer willen gaan met een hamer van 15 kg op een paar Antwerpse leden van dit forum.

Als moord legaal was, zouden mensen als Bluevespa, Cult en Fajes niet meer leven.

And thats not a threat, thats a FACT!

bij deze heb ik wederom een post van u gerapporteerd..

en ik citeer hem ook even,zadanig dat je hem niet meer kan wissen...

en dit is nu echt de LAATSTE keer dat ik reageer op uw zielige persoonlijkheid!!

Link naar reactie
Ik zou wel eens tekeer willen gaan met een hamer van 15 kg op een paar Antwerpse leden van dit forum.

Als moord legaal was, zouden mensen als Bluevespa, Cult en Fajes niet meer leven.

And thats not a threat, thats a FACT!

Daar drink ik ene op! BTW ge zijt wel wat namen vergeten, der gaan der hier zich nog achteruitgesteld voelen ;)

@Derrick: Stuur me een mailtje, dan geef ik u menne telefoon, dan kunnen we het ineens regelen :x

Link naar reactie
Ik zou wel eens tekeer willen gaan met een hamer van 15 kg op een paar Antwerpse leden van dit forum.

Als moord legaal was, zouden mensen als Bluevespa, Cult en Fajes niet meer leven.

And thats not a threat, thats a FACT!

ik vermoed dat ge die hamer van 15 kilo ('t was wel een houweel maar kom ...) dan wel met DHL naar antwerpen moet zenden - als ge die op uw motsikletteke vastbindt gaat het helemaal ni meer vooruit

btw off topic - ik dacht dat negeren de boodschap was

grts frutsab

Link naar reactie
Ik zou wel eens tekeer willen gaan met een hamer van 15 kg op een paar Antwerpse leden van dit forum.

Als moord legaal was, zouden mensen als Bluevespa, Cult en Fajes niet meer leven.

And thats not a threat, thats a FACT!

Daar drink ik ene op! BTW ge zijt wel wat namen vergeten, der gaan der hier zich nog achteruitgesteld voelen ;)

Inderdaad :(

Link naar reactie
Ik zou wel eens tekeer willen gaan met een hamer van 15 kg op een paar Antwerpse leden van dit forum.

Als moord legaal was, zouden mensen als Bluevespa, Cult en Fajes niet meer leven.

And thats not a threat, thats a FACT!

Hahahaah, heel stoer van je daar vanachter je PC'tje, dit is zo slecht dat 't bijna weer goe word!

Aan de andere kant, ALS moord legaal was waren zij jou waarschijnlijk al lang voorgeweest, en zou jij allang nie meer leven...!

Link naar reactie
Ik zou wel eens tekeer willen gaan met een hamer van 15 kg op een paar Antwerpse leden van dit forum.

Als moord legaal was, zouden mensen als Bluevespa, Cult en Fajes niet meer leven.

And thats not a threat, thats a FACT!

Hahahaah, heel stoer van je daar vanachter je PC'tje, dit is zo slecht dat 't bijna weer goe word!

Aan de andere kant, ALS moord legaal was waren zij jou waarschijnlijk al lang voorgeweest, en zou jij allang nie meer leven...!

allez speedracer - waarom maken wij ons eigenlijk druk - onze namen staan immers ni op zijn lijstje van potentiƫle slachtoffers - 't zijn enkel den bluevespa, de cult en de fajes die zich eigenlijk zorgen moeten maken

of zou "onze kok" nog een verborgen agenda hebben - graptje

maar zijn inbreng is inderdaad zo slecht dat het effectief weer goe wordt !

grts frutsab

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...