Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gepaste straf gezocht voor deze moord...wie doet een voorste


jurgen

Aanbevolen berichten

@Derrick, grappig ..., Soit, maar ge blijft ne wanker. Hopelijk sta ik bij deze op uwe shitlist.

Euh... Heb ni ergens gelezen dat gij ne polies waard? Is bedreigen met moord geen strafbaar feit ofzoiets?

Soit, ik wil u ook wel op zijne lijst!!

Manne, als ik eroep moet gaan zitten om die vast te houden, moettet maar zegge, he :)

Link naar reactie

ik denk da het beter is da onze vriend heel dringend nieuwe vriendschappen moet leggen , want als hij ooit eens een ritje wil mee doen da hij zeker vier man heeft om rond hem te rijden , want anders denk ik da da 50cc een per ongeluk van de baan gaat geraken door mensen die zijne zever beu zijn .

groetjes kathy

Link naar reactie

Het was helemaal niet m'n bedoeling een hetse te ontketenen toen ik dit topic in gang stak.

Ik probeer het allemaal een beetje te volgen, maar blijkt dat jullie elkaar al veel langer kennen...

Een bedenking : ik zou toch maar niet te veel spotten met Derrick,als ik jullie was, want kijk wat ik nog vond...

Aus der Reihe !

Link naar reactie
Is enkel strafbaar als er voorwaarden aan zijn verbonden.

Bv: Als ge mij nu nog één keer uitlacht om mijn stom, belachelijk, opgevoerd brommerke dan maak ik u k...

Snapt ge.

Ooooohhh... Spijtig, maar ja, 't was het proberen waard, he... even terzijde, heet dat ding van hem officieel geen 'snorfiets' ?

Soit, my offer stands ;-) 98 kilo op zo een grasspriet, veel smaller kan hij niet meer worden, he ;-)

Link naar reactie
@Derrick, grappig ..., Soit, maar ge blijft ne wanker. Hopelijk sta ik bij deze op uwe shitlist.

Tja das idd heel geestig,voor die paar keer dat ik hier nog eens op dit forum beland en deze topic las,dacht ik MILJA#AAAR,ik heb hier alweer iets gemist,maar tot mijn grote verbazing is deze sujet gebanned,daarom spijtig want dit had een groot animo gehalte,wat toch mag verwacht worden onder de noemer CHIT-CHAT.

@Glock,hoe zit het met mijn kledij geld,of wilt ge soms op mijne shitlist komen ;)

CHEERS

Link naar reactie
Nee in mijn profiel staat geen Vespaclub vermeld omdat ik geen vrije tijd heb voor die flauwekul en mijn vrouw zou mij een sufferd vinden als ik met een potje op naar een club zou gaan.

Elk doet in zijn leven wat hij wil. Als jij dat flauwekul vindt en als je luistert naar de mening van je vrouw, dan is dat jouw goed recht. Dan zegt dat ook al veel over jezelf.

Het is niet omdat je in een club bent dat je daarvoor afhankelijk bent van iets of dat je een sufferd bent. Uiteindelijk ga je nog altijd naar een rit als je dat zelf wil. Jij noemt dus alle mensen die in een club zitten sufferds. Dat noem ik een sterke veralgemening...

In ieder geval bedankt voor uw intelligente bijdrage.

Link naar reactie
Is Derrick uitgesloten omdat u enne 5tal anderen meneer Derrick verbaal niet aankunnen, zwak forum en vast allemaal kontlikkers van elkaar

als die persoon in al zijn post geen enkele nuttige bijdrage kan leveren hoeft hij eigenlijk niet op een forum te zitten! maar kom gij moogt uw kans ook eens wagen...

Link naar reactie
Is Derrick uitgesloten omdat u enne 5tal anderen meneer Derrick verbaal niet aankunnen, zwak forum en vast allemaal kontlikkers van elkaar

Hmmm verbaal...wie begint der hier te dreigen met ne slag van den hamer? Als da verbaal niveau is...en btw, iets tegen kontlikkers?

Link naar reactie

Ja om maar op zou ik zeggen en als je niet meer aankunt kan je jurgen aanspreken om mij uit tesluiten van dit forum.

Dat van die hamer kan ik me best voorstellen maar als je aangevallen wordt door geestige clubidioten dan wordt je niet goed.

Als de ene wat schrijft reageert de eerst beste k..likker direkt ook om maar on air te blijven.

De meeste weten niet eens wat een echte Vespa is , rijden zelf op een goedkope shitpx van 1984 die geen drol waard is en kraken alles af wat een ander heeft, al is het 10 keer mooier dan die van hun.

Alles moet goedkoop zijn en alles is te duur, was een keer in de sporthal en ik hoorde niets anders dan gezever van ,te duur bla bla, Vespa is een van de mooiste scooters maar jammer dat een hoop simpele zielen hier op rijden.

Link naar reactie

als je speciaal een profiel aanmaakt om hierop in te gaan,is er maar 1 simpele ziel,en dat ben jij...

mijne PX is van 1984...das toeval zeker,dagge da zegt??

en het is niet "on air" blijven,maar "on topic"

Link naar reactie
Ja om maar op zou ik zeggen en als je niet meer aankunt kan je jurgen aanspreken om mij uit tesluiten van dit forum.

Dat van die hamer kan ik me best voorstellen maar als je aangevallen wordt door geestige clubidioten dan wordt je niet goed.

Als de ene wat schrijft reageert de eerst beste k..likker direkt ook om maar on air te blijven.

De meeste weten niet eens wat een echte Vespa is , rijden zelf op een goedkope shitpx van 1984 die geen drol waard is en kraken alles af wat een ander heeft, al is het 10 keer mooier dan die van hun.

Alles moet goedkoop zijn en alles is te duur, was een keer in de sporthal en ik hoorde niets anders dan gezever van ,te duur bla bla, Vespa is een van de mooiste scooters maar jammer dat een hoop simpele zielen hier op rijden.

Als het hier allemaal simpele zielen zijn, waarom zit je hier dan? En kijk is naar de profielen, dan zie je met wat de mensen hier rondrijden. En Jurgen aanspreken? Jurgen is zelf verstandig genoeg om het kaf van het koren te scheiden. Elk van je uitspraken zijn zo weerlegbaar: clubmensen (voor zover het hier allemaal clubmensen zijn) vallen niemand aan, maar kijk is wat de eerste posts van Derrick waren (als ze nog op het forum staan tenminste). Dit is gewoon reactie uitlokken. En nu houd ik er ook wijselijk men kontlikmondje over...

@ Cult: Hij bedoelt weldegelijk on air...wat bedoelt wordt met 'bezig blijven'.

on topic kan je het hier bezwaarlijk noemen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...