Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Deel restauratie Vespa 150 Misa


Vespappa

Aanbevolen berichten

Allen, eindelijk heb ik de eerste stukjes mogen rijden op de Vespa! Het is echt helemaal toppie zo relaxed dat die rijdt. Geen trillingen, comfortabel zweefzadel, rustig lopend motortje en veel bekijks.

Ik wil iedereen hartelijk danken voor de antwoorden op gestelde vragen en het meedenken met alle problematieken afgelopen maanden. Het zou erg leuk zijn als er een meeting georganiseerd gaat worden om iedereen ook persoonlijk te ontmoeten en te bedanken.

Nu moeten in feite alleen de puntjes op de "i" gezet worden en dan is de Misa helemaal af. Waarschijnlijk begin ik dan binnen enkele weken aan de Faro Basso die in de garage staat te wachten. Na een halve trap starte de Faro Basso na meer dan 25 jaar stil staan.

Zie hieronder de foto's van de Misa en nogmaals THANKS!! ;-))

1255973020-60.jpg

1255973020-61.jpg

1255974327-860.jpg

1255974327-861.jpg

1255974327-862.jpg

Dat waren ze ongeveer. Zoals je ziet zijn claxon en kilometerteller nog in ongerestaureerde staat.

Link naar reactie

Haa leuke reacties!

@Nero: als iemand kan weten hoeveel bloed, zweet en tranen het heeft gekost dan ben jij het Nero. Bedankt voor al je snelle replies op het forum top! Wellicht kan ik ook eens een minivakantie Frankrijk gaan houden met mijn Vespa :-) zoals jij dit deed.

@Joene: En of dat voldoening geeft... heb jij zekers ook meegemaakt of niet? Ik vraag me tijdens het rijden wel eens af wie er allemaal op gereden heeft voordat ik hem kocht.

@Frutsab: Dank je ... zou leuk zijn om er eens een keer mee naar de forum meeting te komen.

Grt Vespappa

Link naar reactie

@Joene: En of dat voldoening geeft... heb jij zekers ook meegemaakt of niet? Ik vraag me tijdens het rijden wel eens af wie er allemaal op gereden heeft voordat ik hem kocht.

Grt Vespappa

Steeds een condoom aandoen als je nog eens gaat rijden, lijkt me geen slecht idee :-)

Nogeens, oogstrelend

Link naar reactie

Prachtig...

Beste Vespappa,Ben met ook een Misa bezig VGLa'59,Ziet er mooi uit man...

Zodra ik weet hoe ik hier foto's kan plaatsen zal ik het doen,ben er nog niet uit welke kleur ik zal gaan spuiten,Doe rustig aan met de Misa,ben nog bezig met een Vn '56,en een Sprint '67...

Kan ik de cillinder vervangen door een "standaard GL 150cc?Hij zit muurvast,Scoot heb dik 30jr stil gestaan!

hou het hier wel op de hoogte,groet Andre NL...

Link naar reactie

@Sphinx, Fajes, Pieter1, AJ en Laurus, thanks voor al jullie leuke reacties...

@ Sphinx> Ik kan je geen antwoord geven over de remtrommel kleur. Ik deed hier wat ik zelf het mooiste vond staan.

@Pieter> Durex is mijn hoofdsponsor :-))

@AJ > Je kan hier op het forum wel een aantal post vinden over afbeeldingen plaatsen. Ik gebruik zelf altijd http://www.plaatjesupload.nl/ deze is zonder inlog te gebruiken en geeft direct een link die je in deze ruimte kan plakken. Kind kan de was doen... . ben erg benieuwd naar de VGLA van 59... Heb je deze al op het fox forum aangemeld aangezien MISA een gebruiker een lijst bij aan het houden is van alle nog levende Misa'Vespa's uit Belgie.

Grt Vespappa

Link naar reactie

Afgelopen weekend vierden wij onze verjaardagen (vriendin en ik) en vierde ik mijn afstuderen in onze lokale Café. Ik dacht waarom niet op de Vespa naar het cafe?? Dus daar aangekomen heeft de eigenaar een tafeltje vrijgemaakt voor de "oude dame" en daar stond ze hoog en droog :-)

1256551474-220.jpg

Ps de foto is niet helemaal scherp... . kunnen jullie raden hoe gezellig het was :-)

Link naar reactie

Mijn vriendin heb kontackt gehad met Fox,maar die is nu op vak.,Zou als ie terug is er werk van maken...

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 1 jaar later...
  • 1 jaar later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...