Sign in to follow this  
Followers 0
Silver59

Miniracers

13 posts in this topic

Dit bedr!ijf uit Zoersel heeft af en toe "gerestaureerde" Vespa's en Lambretta's te koop. Zijn die gasten te betrouwen? Heeft iemand hier ervaring (goeie of slechte) opgedaan?

Het antwoord zit volgens mij al in uw vraag vervat...... Denk daar maar eens over na :o)

N

Ik wil wel zo eens een fototje zien van die ' gerestaureerde vespa of lambretta ' :P

tzijn toch geen mini vespakes en lambrettakes......voor een mine prijske ....:)

tzijn toch geen mini vespakes en lambrettakes......voor een maxi prijske ....:)

http://www.miniracers.be/scooters.htm

Ik vrees ervoor als ik die zijn aanbod bekijk is het allemaal Aziatische namaak (nep LX, nep Monkey, etc...). Dus die gerestaureerde Vespa's en Lambretta's zullen ook wel een hoog "curry" gehalte hebben...

Heb het paspoort van de Lam op mail gekregen. Het betreft hier een Vijay Super bwjr 1986. SIL heeft de volledige fabriek opgekocht. Is in feite een Lam gebouwd in India. Kwaliteit? Volgens onderstaande info verkregen via Internet lijkt het me zo slecht nog niet. Maar toch, tblijft een curry...

In 1972, Scooters India Ltd (SIL), een door de staat geleide onderneming gevestigd in Lucknow , Uttar Pradesh , kocht de hele Lambretta productie-en merkrechten. Ex-Innocenti medewerkers werden gebruikt om het opzetten van een Indiase fabriek als alle handleidingen en machines instructies werden in het Italiaans. De ingebouwde eerste scooter was het Vijay Delux / DL , die de Lambretta GP150 werd badged in exportmarkten. Dit werd later uitgebreid te worden van de Vijay Super . Verdere verbeteringen werden gemaakt in de laatste jaren van de productie door het opnemen van een hedendaagse Japanse CDI unit en een geavanceerde voorwielophanging.

de Sil lambretta's zijn totaal niet te vergelijken met een curry vespa!!!

dus, tegen een schappelijke prijs, koopwaardig (3.200€)? Moet wel uit Nederland ingevoerd worden, en ingeschreven worden in Belgie. Gezien enkel paspoort en gezien ná 1972, waarschijnlijk geen gelijkvormigheidsattest. Een probleem? En zo ja, hoe op te lossen?

Voor die prijs koop je ze hier ook wel...

Hoor is bij Mike van United scooters of bij classicscooter in Nieuwrode..

€3200 is ni echt ne schappelijke prijs...

Vragen tot 4000 voor die sillekes :)

vragen is het juiste woord,maar ze gaan goedkoper weg,zeker weten...

(of het moest iets speciaals zijn zoals die metal flakes bv)