Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Waar laten jullie je helm?


pingo

Aanbevolen berichten

@ Sindo,Epit,Drefacteur en PhilipL: Ik kocht een Vespa granturismo helm samen met een LX topkoffer.

Beide kocht ik op bestelling want m'n garagist had er geen op voorraad.

Helaas bleek,bij levering dat de helm niet in de koffer paste (Dom van mij natuurlijk)vandaar m'n vraag.

Ooit zag ik hier een artikel over een zak of net waar je je helm kon insteken en die je dan aan je Vespa kon vastmaken maar 'k vind er niet direct wat van terug.

Bedankt voor de reacties!

Link naar reactie

@ janjuleke138:

Had ik dat ook maar gedaan!!!

Was gisteren in een meubelzaak,en werd nog gewaarschuwd voor een dak balk,,,

Liep er vol in,bult op mijn kop,en Knock Out!!!

Laat staan als je op de weg valt,

Hier in NL.rijden veel Meiden vooral,op "Snor LX/S",zonder helm...

Daarmee mag je Max 35 km/h,(maar de meeste gaan dik 50)!,en hoef je geen helm op...

(Vinden Ze makkelijker,Want dan hoeven Ze niet met de helm sjouwen bij het winkelen,en blijf het haar in model)!

Echt waar,heb ik al meerdere keer gehoord als reden voor een "Snor" uitvoering te kopen,,,

Groet,AJ

Link naar reactie

Eigenlijk zou Vespa zich moeten schamen om geen aangepaste en goedgekeurde helmen te voorzien die onder het zadel passen. En als je dan een extra topbox koopt voor een Vespa LX dan passen ook daar weer géén helmen in. Wie kan hier nog aan uit?

Link naar reactie
Eigenlijk zou Vespa zich moeten schamen om geen aangepaste en goedgekeurde helmen te voorzien die onder het zadel passen. En als je dan een extra topbox koopt voor een Vespa LX dan passen ook daar weer géén helmen in. Wie kan hier nog aan uit?

epit,ik ben het helemaal met je eens.

Voor zo'n Vespa helm betaal je toch genoeg en zou het nu zo moelijk geweest zijn voor Vespa om die helmen ook in die topkoffers te laten passen (of onder het zadel)? Mocht het nu om 2 verschillende merken gaan maar nee...

Ik denk dat de meeste mensen die een topkoffer plaatsen dit doen om oa hun helm in op te bergen want zo mooi vind ik zo een topkoffer nu ook weer niet.

Gr,

Joris

Link naar reactie

in mijn topkoffer op men supersport gaan 2 helmen. Mits wat puzzelen krijg ik men systeemhelm en men vriendin haar jethelm er samen in.

En men motorjas krijg ik onder men zadel.Zo kan ik gelijk naar waar gaan zonder met een dikke jas en een helm te moeten rondsleuren.

Link naar reactie

Ik kreeg onderstaande mail van de firma Pacsafe uit ivm de LidSafe Helmet bag :

Hi Joris,

RE: Pacsafe, Web Enquiry – Retailer Enquiry, Belgium

Thank you for your email and your interest in Pacsafe’s smart travel gear.

Unfortunately our website is down for maintenance and we are unable to show you the store locator link for your particular region. However, I have CCed our BENELUX distributor and they should be able to help you find and track the Lidsafe helmet bag in Belgium.

We are sorry for the inconvenience that this may have caused.

If you have any further queries, please do not hesitate to contact us again.

Kind regards,

Ryan

De 'BENELUX distributor' Jongejans Trading stuurde me onderstaande mail:

Beste Joris,

Helmlid is helaas niet door een Belgische winkel ingekocht.

Kan hem rechtstreeks bezorgen kosten E 49,95 incl.verzendkosten.

met vriendelijke groet,

Gerco Jongejans.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...