Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mersea Island roll call!


belfastjohn

Aanbevolen berichten

Ik ga mee, alleen weet ik nog niet met de lammy of de vespa px.

Ze voorstellen morgen en overmorgen zeeeeeeeeeeeeeer slecht weer (heavy rainfall) in oost kust van Engeland en heb niet zoveel zin om gedurende de hele trip met de lammy in de regen te rijden (mietje).

Als het regent neem ik voor zekerheid de px.

Wij nemen de boot om 13.30 h in Oostende (Transeurope Ferries - Larkspur heet de boot).

See you there.

Pewe

Link naar reactie

Ja, 12h30 ten laatste check in om te vertrekken om 13h30. Ik vertrek ten allerlaatste om 12h00 bij me thuis... Met de SX 200.

Ben nog maar net terug thuis van Engeland. Juist mijn nieuwe naftebak van 13 liter erop gezet. Viel nog mee, al was het wat trekwerk om hem erin te krijgen. Vorige bak lekte altijd en bovendien wat klein voor een 225 cc.

Pewe, je kan maar zien dat je met je Lambretta komt. Een Lambretta dient om mee te rijden! :-)

David en Breeze gaan niet mee.

Link naar reactie

Ik weet nog mensen die niet met hun lammy durven te rijden als het regent hahahahahaha

De hoofdreden is dat m'n km teller niet werkt, en ik dus niet weet hoe hard en hoe lang we rijden (ivm benzine).

Het is nu te laat om nog na te kijken waarom de teller niet werkt.

Ik ben m'n lammy nog aan het inrijden he.

Ik kan onmogelijk continu tegen 90 km/h scheuren zoals de rest.

Binnen 300 km steek ik er velen van jullie (niet allemaal) voorbij, met dank aan Frank.

Even nog op m'n tanden bijten.

Ik ga nog kijken.

Als de andere beloven niet continu 90 km./h te rijden, dan overweeg ik het alsnog.

Grtz

Link naar reactie

ik kon pas de zaterdag vertrekken en zag da niet echt zitten, anders was ik mee

dave ook...

nuja, het voorspelde strontweer vind ik eigenlijk ook niet zo tof,

maar als je in groep kan rijden is 't gelik minder erg

de leute doar allemolle

tot binnenkort

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...