Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Even serieus...


Derrick

Aanbevolen berichten

Ik begrijp niet dat sommige mensen op dit forum zich zo laten meeslepen door bepaalde dingen die ik hier zeg. Als ik nu hun moeder, vader, zuster of dergelijke zou beledigen zou ik daar nog begrip voor hebben. Mensen als CULT, ERIX en LARSCABOUT laten zich wel snel van hun goede kant zien. Deze genoemde heren reageren trouwens ook op andere berichten die niet van mij komen. Een goede raad, laat je niet van de wijs brengen door reacties die ik geef.

Link naar reactie

@ Derrick , ik heb uw profiel gelezen . Whoehahhahahahahahahahha...

Allee ge moet het niet te persoonlijk nemen hé , t'is maar voor te lachen :)

Oeps ,ben er toch weer ingelopen .

Link naar reactie
Ik begrijp niet dat sommige mensen op dit forum zich zo laten meeslepen door bepaalde dingen die ik hier zeg. Als ik nu hun moeder, vader, zuster of dergelijke zou beledigen zou ik daar nog begrip voor hebben. Mensen als CULT, ERIX en LARSCABOUT laten zich wel snel van hun goede kant zien. Deze genoemde heren reageren trouwens ook op andere berichten die niet van mij komen. Een goede raad, laat je niet van de wijs brengen door reacties die ik geef.

kzal mij is van mijne goede kant laten zien se. dees is echt nen belachelijke post van a gast. nu even de vriendelijke proberen uit te hangen terwijl iedereen hier weet dat ge nen klootzak 1ste klas zijt. cult, erix,... en wie nog maakt me ni uit het is gewoon dat mensen zoals ik mensen zoals u ni willen op dees forum. dit is informatief voor andere vespisten onder elkaar, niet voor zo van die belachelijke mannekes om wa keet te komen schoppen. als ge niks zinnig te vertellen hebt laat het dan ook, je moet niet overal op antwoorden e! het stoort me vooral dat je naar mijn weten nog nooit een serieuze post hebt gedaan en telkens weer op mijn en wss ook andere hun tenen trapt.

alee het beste nog

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...