Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Euro 95 of 98


Derrick

Aanbevolen berichten

diesel of turbodiesel?

Gij zoud beter uw profiel eens beter invullen.

tja het elke pagina verzende was me nieuw...ondertusse hersteld

even serieus : 98 of 95...kzou precies ni steeds op 98 rijden tussendoor zal da idd weinig kwaad kunnen zoals bij een oude auto en zelfs misschien gezond zijn

Link naar reactie

embrace

van Nijlen?

van waar da?

mail me even als je wil

Sorry he DerrICK,dak uwe topic hebt verkloot met off-topic te gaan...

om op u te antwoorden,ik tank altijd super 98 bij de Total op den Broechemsesteenweg

Link naar reactie

@ Cult

waarom excuses aanbieden aan den DerrICK? Hij verkloot zelf constant andere topics door onzin uit te kramen en te schelden.

Hij stelt dan ook altijd vragen die je met het gebruik van de zoekknop kan terugvinden maar helaas moet je hier je grijze massa voor gebruiken en die heeft DerrICK dan ook niet...

Compleet off-topic maar dat kan me geen bal schelen in dit topic, of eender welk topic van dit zielig individu!

Link naar reactie

hehe

ale,nu ben ik ne randdebiel...

kijk he DICK...als ge niet kunt lachen,trap het dan af!!

Ipv alles een beetje luchtig te bekijken..NEEEEEEEEEE,direct weer beginnen uit te schelden...

steek uw progeriakoppeke in uw helmke,stapt op uwe snorfiets,en ga een toerke doen...

een LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG toerke!!!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...