Ga naar inhoud
Vespaforum.be

sitoplus


lia paul

Aanbevolen berichten

pascal heeft gelijk en weet je wat ;-) het wordt op hele korte tijd nog erger, LOL.

Sito+ helpt inerdaad een beetje, maar roest terwijl je erop staat te kijken, en hij gaat na enkele 100en kms een schel lawaai maken en dat wordt met de tijd steeds luider.

Link naar reactie

Ik zou er de gewone uitlaat van een PX opzetten, model zonder katalysator. Deze bestaan zowel van Piaggio, als van andere merken (Sito, LML). Mijn vorige uitlaat op mijn 125 was een SITO reproduktie van de originele uitlaat, en die heeft er toch meer dan 10 jaar opgestaan.

C.

Link naar reactie

Ik rijd ook met zo'n sito+ en ben ook ontevreden over het lawaai van deze uitlaat.(http://www.vespaforum.be/forum/viewtopi ... 62#p177962)

Ik ben echter wel verrast door het goede koppel dat mijn LML nu heeft. Als ik nu een gewone sito of originele PX uitlaat zou steken verlies ik dan veel koppel ?

Heeft iemand daar ervaring mee ?

Link naar reactie

aha daarom krijg ik na 30 min al hoofdpijn, omdat ik zo hard ga ;-)

Mijn sito+ rammelt/rommelt ook eerst bij hoge toeren en dan gaat hij precies fluiten.

Het zou tof zijn als je een uitlaat eerst eens kunt testen alvorens te kopen.

Link naar reactie
pascal heeft gelijk en weet je wat ;-) het wordt op hele korte tijd nog erger, LOL.

en hij gaat na enkele 100en kms een schel lawaai maken en dat wordt met de tijd steeds luider.

Geen problemen mee op mijne PX of ik ben ondertussen zo doof geworden dat ik dat niet meer merk. ;-)

Ze horen u natuurlijk wel aankomen of vertrekken. Mijn buren kunnen daar van meespreken als ik vroeg vertrek of vroeg aankom. :-(

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...