Ga naar inhoud
Vespaforum.be

anti-curry advertentie


josse

Aanbevolen berichten

Faes, dat doet me er aan denken dat gij nog 2 zadels in 'bruikleen' hebt van mij, haha. Opgepast want die komen rechtstreeks uit BNGKK ;o))

N

Link naar reactie

die staan hier al een eeuwigheid klaar voor u! ;)

ik heb het zadel even gebruikt om naar Boom te rijden en het heeft me geen geluk gebracht... :(

Link naar reactie

Hej VESPAlega's,

binnenkort als mijn site online staat voor o.a Vespaverhuur wil ik de mensen graag wat tips meegeven om een tweedehands Vespa te kopen. Il va de soi dat er minstens een woordje moet gerept worden over de curry's. Ik ben bereid om dan ook een schoon artikel hier aan te wijzen met de nodige foto's.

ALs dus iemand zich de taal en het jargon machtig heeft gemaakt om er iets fijns over te vertellen, dan publiceer ik dit graag en meld ik dit ook met evenveel plezier tijdens de interviews die er zitten aan te komen om de start van de zaak in de media te krijgen.

Stuur ze liefst door naar m'n prive - adres.

Thanks en keep up the vespa vibezzz!

Joeri

B&WClassics

Link naar reactie

Ik vindt dat curry gedoe eigenlijk wel grappig, er is misschien zo enen bandiet in vietnam die niet bekwaam is om nen scooter deftig te restoreren, en hier in Belgie wordt er zoveel heisa gemaakt over een wrak met alle foto's erbij, hier kan men evengoed een kat in ne zak kopen!! Het is aan de koper om hem deftig te checken alvorens hem te kopen al dan niet met een kenner erbij. Ne maat van mij (De Josse kent hem goed genoeg)heeft nen gerestoreerde Lambretta laten overkomen en direct open gezwierd om te kijken hoe hij gedaan is, en wette nu wa? Dat blokje was tip top gedaan met zelfs een Japanse ketting enzo..., en dat is toch kwaliteit zou ik denken. Trouwens als men ene uit Vietnam koopt is dat waarschijnlijk een originele Italiaanse van afkomst want Frankrijk heeft die indertijd van Italie naar ginder uitgevoerd.Om af te ronden, de in het zakzetters hier krijgen direct ne slechte naam en dan zijn ze even snel weg dan dat ze gekomen zijn.Dat is mijn mening over curry, trouwens wel lekker!

Link naar reactie

@Speedboy: je vergeet er wel bij te zeggen dat die persoon met zijn Lambretta ter plekke is gaan bestellen, die man dus zelf gesproken en gezien heeft hoe die persoon werkte. Vervolgens cash betaalde (en je weet hoe weinig dat was !) en hoopte dat het allemaal goed kwam.

Dan een jaar niks gehoord, geen scooter te bespeuren. Een jaar later is Nic tijdens zijn reis naar Vietnam, maar eens bij die shop binnen gesprongen en er was nog niks aan gedaan. Die kerel moet geschrokken zijn en had waarschijnlijk gedacht nooit nog iets te horen van die rijke Europeaan. En dan plots staat daar toch iemand...

Een half jaar later stond zijn Lambretta dan bij de douane. Papieren kreeg hij niet in orde en flink wat taxen erop.

Dus kom aub niet zeggen dat dat allemaal zonder problemen was.

Link naar reactie

Kan je dan niet beter het RTV promoteam aanspreken om promotie te maken voor uw zaak?

Ik ken cult niet en weet niet hoe hij er uitziet. Maar een paar frisse bloempjes van 20 jaar lijkt mij meer aandacht te trekken dan ne vent van 34. :-) :-) :-)

Maar ja, voor zover of-toppic.

Link naar reactie

@Josse: Het werktempo in die landen is wel een beetje anders, daar moet je op voorhand al een beetje rekening mee houden wat Mark ook deed, het was trouwens zijnen tweede aankoop daar ( als de eerste was tegengeslagen had hij er genen tweede gekocht) ik wil alleen maar zeggen dat niet alle oosterse scooters curry zijn. Mijnen Lambretta is ook afkomstig van ginder welliswaar via Engeland maar ik ben tevreden. Als je een deftige berekening maakt kun je het zelf niet goedkoper doen( als je al een GP of DL vindt), bij mij is het geen toprestoratie maar voor woon- werkverkeer vindt ik dit een ideale scooter. Nogmaals het is aan de koper om dit op een veilige manier te doen, ofwel ter plaatse kunnen gaan(als Mark, of als ik bij een deftige shop in Engeland, hier kan je hem zelfs checken op nog geen twintig kilometer van uw deur).En wat de papieren betreft ook met dit moet je op voorhand al een beetje rekening houden dat de administratie ginder nog slechter is als hier, dus Belgische papieren zoeken (aangezien er toch geen chassisnummer in staat als die van India komt)of anders in Engeland laten keuren (Mot)en dan gewoon invoeren. Ik heb met mijne Belgische GS vroeger meer last gehad om hem terug ingeschreven te krijgen.Den DIV hier moet altijd moeilijk doen dus dat is een probleem van hier en niet van dat curryland, als ze nu eens als in Engeland een algemene keuring invoeren(Mot)dat eender welk voertuig dat conform is aan de wetgeving de baan op mag,dat zou veel simpeler zijn.De taxen had hij op voorhand al mooi in zijn aankoopprijs ingecalculeerd. En Mark kennende, als dit geen koopje zou zijn zou hij het niet doen, hij heeft trouwens veel ervaring in dit soort dingen. Geen verrassingen, het was voor hem alleen maar hopen dat den deal in orde kwam (dat is zo met elken deal via internet) en hij kwam in orde.Ik heb de houten kist waarin hij aangekomen is zelf mee open gemaakt, en geloof me dat was wel een heel leuk moment om daar een mooi gerestoreerde Lammy in te zien staan, en na een paar kicken hem te horen draaien. Als leek zou ik die moeite niet doen daar heb je gelijk in.Ja, iedereen heeft daar een verschillende mening over natuurlijk. Ik ben daar nogal ne gemakkelijke in,klinkt het niet dan botst het. Greets and cu 27?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...