Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Budgetproject GLA 150 '60


Laurus

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Welke kleurcode is dat?

Is dat misschien pantone 559C, gelijk op http://www.retrovespa.com/custom.html#start ?

Ziet er in ieder geval zeer strak uit!!

Ik heb de kleur inderdaad van die site vandaan. Maar het is niet 559C, de kleur zou overeen moeten komen met volgens mij 7463 (de kleur komt echter weinig overeen). Ik had deze echter omgezet in een ral kleur via een of andere tabel maar de uiteindelijke kleur lijkt er weinig op. De kleur is op de foto's wel een stuk lichter. Het beste kan je een kleur van retrovespa uitprinten en dan er een kleurenwaaier naast leggen om de goede kleur te bepalen.

Ik moet wel zeggen dat mijn kleur eigenlijk constant anders is, in het donker ziet hij er een stuk anders uit dan in het volle zonlicht. Maar ik vind dat juist wel vet.

Link naar reactie

Pfieuw... Vandaag en gister bezig geweest met het monteren van de vloerstrips, standaard en beenschildrand... Wat een klote werk die vloerstrips! Ze pasten echt voor geen meter... Bovendien had ik ook nog de oude gaten en die kwamen ook totaal niet overeen.. Uiteindelijk zit het er toch allemaal wel aardig op, alleen sommige popnagels pakten niet helemaal lekker dus ik hoop dat het blijft zitten.

Binnenkort komt er ook een zweefzadel deze kant op, het zadel dat er op zat is te gaar... Verder nog even de warme start verbeteren en de elektronica goed aan (laten) sluiten.

vacanceenvesp038pd3.jpg

vacanceenvesp036cv6.jpg

vacanceenvesp037aj7.jpg

Nu ook met 4 versnellingen!

Link naar reactie

Nou, low budget kan ik het idd niet echt meer noemen. Het is nu te verleidelijk om mooie accessoires te kopen... Maarrr een blokrevisie is me tot nu toe bespaart, en het coaten heeft me ook ontzettend veel geld bespaart. Dus ik denk dat ik toch zeker tegen de 1500e goedkoper uit ben dan een "top" restauratie.

Bedankt voor de positieve reacties! Morgen staat er weer een mooi toertje op het programma!:D

Bijna alle puntjes staan nu op de I, alleen nog de warme start verbeteren (waarschijnlijk bobine) en een remlichtschakelaar monteren!

In de toekomst kom er waarschijnlijk een zweefzadel op en misschien worden bepaalde details nog verbetert. Waarschijnlijk een never ending story dus..!

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...