Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hoogte Vespa GTS 125


redpowa

Aanbevolen berichten

Heb net een bestelwagen gekocht en stel me nu de vraag of een vespa 125 gts erin zou passen. Daarom mijn vraag : Hoe hoog is een vespa gts 125? Zonder de spiegels (hoogste punt). Iedereen die me kan laten weten... bedankt alvast.

Eric

Link naar reactie

Lengte van de GTS250 ong. 2meter, 0.8 m breed en zadelhoogte ong 780 mm, dus de totale hoogte zonder de spiegels zal ong 1.2 meter zijn. het gewicht is ong 150 kg.

Anders moet je met deze maten 1 maken uit legoblokjes en kijken of het past in je bestelwagentje.

Heb al een Pk meegenomen achteraan in een golfje 2. Weet nu dat je benzinebak moet leegmaken, heb nog lang rondgereden met koppijn in de auto.

Link naar reactie

Aan Il postino: Tja, das nu net het probleem ... heb er nog geen. Dus kan niet proberen.

Aan Scoop: uwen info komt al in de richting van wat ik wil weten. Alleen mijn legoblokskes heb ik gisteren verkocht. En inderdaad zal wel ongeveer 1.2m hoog zijn.. (dat is mijne huidige scooter ook ongeveer)... maar had het liefs zo juist mogelijk geweten. Daar mijn bestelwagen 1m22 hoog is. Daarmee.

Dus alle andere juistere metingen zijn welkom.

Alvast bedankt... ook voor alle leutige opmerkingen.

Eric

Link naar reactie
  • 3 jaren later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...