Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VCA-clubavond Zurenborger 20 juni - wegomlegging!


tigrotto

Aanbevolen berichten

zonder een mening te willen opdringen zou het misschien wel mooi zijn om de salopet "assorti" te maken met de kleur van je vespa ipv de jeans-salopet (no offence meant nero)

eventueel nog een gelijksoortig schoentje en tasje erbij en je bent klaar voor de covers van "elle" of "vogue" - dan hebben wij meteen een foto en is iedereen content

;-)

grts frutsab

Link naar reactie
Ik zit dan al op een terrasje in Antwerpen;))

da treft - ook antwerpen hier

zal straks alle terrassen afrijden en zoeken naar een combinatie van een lichtkleurige vespa, een madam in "assorti" salopet met bijpassende schoenen en handtas ...

waar vespisten allemaal mee geconfronteerd worden :-)

grts frutsab

Link naar reactie
Wie zoekt die vindt!!!

allemaal goe en wel - als ge nu nog in een klein dorpke of kleine gemeente op een terraske zou gaan zitten dan had een zoektocht nog iets kunnen opbrengen

dergelijk item (lichtkleurige vespa mét madam én salopette én schoentjes én tasje) op een terraske in antwerpen zoeken ... - ik denk dat er dan vanavond zo'n vlotte 500 km meer op de teller van mijn px'ke gaan staan

grts frutsab

Link naar reactie

@px crazy girl en nero

doeme - heb efkes met ne maat wa rondgereden vooraleer we aan ons eerste terrasje zijn begonnen - jammer genoeg ni aan museumwijk geweest - dus ook de sallopet in kwestie ni gezien (noch de bleke PX)

langs de andere kant heb je dan ook wel een andere blauwe zien voorbijrijden - next time better time

grts frutsab

Link naar reactie
Kunt g'u dat inbeelden en dat aan het Museum... .!!!

Ja, ik kan me dat perfect inbeelden want daar staan wel meer naakte schoonheden. Het zijn weliswaar beeldhouwwerken, maar het is toch naakt. ;-)

Link naar reactie

inderdaad - alhoewel "modest" niet exact mijn bijnaam is beschouw ik mezelf niet als een echte curieuze-neuze-mosterd-dinges

langs de andere kant moet ik (@ erix) toegeven dat de "stillevens" in maar ook naast het museum soms als wonderbaarlijk mogen worden beschouwd - en of die "beeldhouwwerken" nu echt per sé naakt moeten zijn ...

ik vind da schoon gerief gerust in een soort sallopetteke mag verpakt worden - maar da's gewoon een eigen mening hoor

allée - grts frutsab

Link naar reactie
haha, hoe een topic over wegomlegging kan ontsporen ...

*giechel* - alhoewel ik je ni persoonlijk ken was ik enkele minuten geleden net hetzelfde aan het denken

alhoewel het hoogstwaarschijnlijk niet als hoofdzaak van een forum kan (of mag) beschouwd worden is het anderzijds wel best grappig

allée - mijn tijd zit er op voor vandaag (zon schijnt nog - dus toch maar efkes stiekem naar 't museum rijden om is rond te kijken zekers ...)

grts frutsab

Link naar reactie
Zal pech zijn, want ik zit niet elke dag aan het museum op een terraske-;))

miljaar

Het is weer terassenweer...!!!

vandaag ook - maar 'k ga ni heel de stad doorrijden en zoeken naar vespisten (of vespistes)

vanaf 3 uur met mijne snoet in't zonneke en een klepke in mijn hand op een of ander terras - kwestie van mijn diavolo azzurro nog in't oog te kunnen houden tijdens het savoureren van de nectar van leuven

allée - grts frutsab

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...