Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VCA-clubavond Zurenborger 20 juni - wegomlegging!


tigrotto

Aanbevolen berichten

@ PX crazy girl en frutsab

Ik ga straks een terraske doen op het Zuid in de Boogaloo. Wees welgekomen!

wwww.boogaloo.be

ok - rond hoe laat EriX - eneuh den boogaloo is toch da caféke aan da pleintje in de montignystraat of zit ik er dan naast ?

grts frutsab

Link naar reactie

awel dan kom ik ook naar daar - tot straks

we zullen elkaar wel erkennen zekers - ik heb een koopjeskrant in mijn hand en een zjenoffel in mijn knoopsgat, draag enkel een bril en heb geen snor noch baard

by the way mocht dat niet voldoende zijn - blauwe PX125

grts frutsab

Link naar reactie
oooooohhh, zo een blind-date, kan toch mooi zijn :D

@Gette - blind date blind date - allereerst is da geen blind date want ik schreef dat ik een bril draag, een koopjeskrant én een zjenoffel bij heb - 'k heb dus niks geschreven over een witte stok en een duitse herdershond ...

en last but not least is dit niet gewoon een terraske doen hoor - da's doelbewust uwen dorst gaan lessen - dergelijke warme temperaturen kunnen nefast zijn voor de mens wanneer deze niet voldoende vloeistof tot zich neemt (dat geldt dus ook voor vespisten !)

by the way - deze reactie is maar bedoeld als grapje hoor want zoals er hier de laatste tijd door sommigen wordt gescholden ... - en als ge zin hebt kom dan gerust ene (of meer) meedrinken

grts frutsab

Link naar reactie
Zin heb ik genoeg.

ik moet alleen nog een beetje "werken", en daarna moet ik nog een gegrondlakte scooter gaan afhalen.

Dus tegen dat ik in't stad ben...

Maar ik zal jullie vrijdag wel zien zeker.

geen probleem - uitstel moet niet altijd afstel zijn - alleen zal ik vrijdag er niet bij zijn - hopelijk word ik vrijdag reeds ontslagen uit het hospitaal - ik vermoed alleen dat ik vrijdag nog niet echt in staat zal zijn om kleppen te pakken na dergelijke verdoving - desondanks hoop ik dat jullie vrijdag dikke leute hebben

allée - grts frutsab

ps succes met de nog af te werken scooter

Link naar reactie
oooooohhh, zo een blind-date, kan toch mooi zijn :D

@Gette - blind date blind date - allereerst is da geen blind date want ik schreef dat ik een bril draag, een koopjeskrant én een zjenoffel bij heb - 'k heb dus niks geschreven over een witte stok en een duitse herdershond ...

en last but not least is dit niet gewoon een terraske doen hoor - da's doelbewust uwen dorst gaan lessen - dergelijke warme temperaturen kunnen nefast zijn voor de mens wanneer deze niet voldoende vloeistof tot zich neemt (dat geldt dus ook voor vespisten !)

by the way - deze reactie is maar bedoeld als grapje hoor want zoals er hier de laatste tijd door sommigen wordt gescholden ... - en als ge zin hebt kom dan gerust ene (of meer) meedrinken

grts frutsab

@Erix,Frutsab en Gette! Ik lees dit nu pas! Sorry, ik zal er niet zijn want ik heb onverwachts een bbq vanavond bij mij thuis! Ik moet nog inkopen doen! Vermaak jullie goed en niet te zat hé!!!

Link naar reactie
@Erix,Frutsab en Gette! Ik lees dit nu pas! Sorry, ik zal er niet zijn want ik heb onverwachts een bbq vanavond bij mij thuis! Ik moet nog inkopen doen! Vermaak jullie goed en niet te zat hé!!!

en tegen mij spreekte ni...? schoon is da!

Link naar reactie
oe zittet na eigenlijk met da fotografikske ?

Het is toch nie PX-CRAZY BOY of zo hé :^) lol

Het is zeker ni Crazy-boy, geloof me! Vraag maar aan vespaboy007 die kent mij al!

En ik heb ook eens zo'n vanille geroken dit weekend...ni slecht!!

stel u da voor de vrouwelijke vorm van de jules.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...