Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie al geflitst met een vespa?


Il Paperino

Aanbevolen berichten

Beste vespisten

Ik ben tijdens de grote vakantie geflitst met mijn VL aan 50 waar ik blijkbaar 30 mocht. En dat op 200 van waar ik woon. Niets gezien, gewoon een paar agenten die tijd over hadden om daar te staan... Ik wist zelfs niet dat mijn VL uit 56 zo vlug kon rijden. € 90 is zuur geven, maar geef nu toe, wie zou zo'n job willen doen ? Weten dat je met dergelijke job ongelooflijk onsympathiek bent...Dat zijn zeker gasten die nooit ergens naartoe rijden ?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

brugge vespa 250gts orgineel en met topkoffer en klein windscherm...

net een pv binnengekregen dat ik geflits ben vorige week op autostrade te oudenburg aan de snelheid van 146km gecorrigeerd 137km... volgens da boekske van mij gaat die slechts 118km en als ik hier véle posts lees geeft de teller meer aan dan werkelijkheid, op de dag dat ik geflits ben reed ik zelfs nie dus zowieso ga ik da betwisten ma weet wel dat ik ergens in juni of juli wel es 145 heb gezien op de teller en op de plaats waar ze hebben geflitst! nu fin, heb mij laten wijsmaken door ne vriend dat als ze de bekeuring niet opsturen binnen de 14 dagen die niet meer geldig zou zijn! Zou mij allesinds verwonderen ma mocht iemand zeker weten als da zo zou zijn laat het mij gerust weten...

Link naar reactie
brugge vespa 250gts orgineel en met topkoffer en klein windscherm...

net een pv binnengekregen dat ik geflits ben vorige week op autostrade te oudenburg aan de snelheid van 146km gecorrigeerd 137km... volgens da boekske van mij gaat die slechts 118km en als ik hier véle posts lees geeft de teller meer aan dan werkelijkheid, op de dag dat ik geflits ben reed ik zelfs nie dus zowieso ga ik da betwisten ma weet wel dat ik ergens in juni of juli wel es 145 heb gezien op de teller en op de plaats waar ze hebben geflitst! nu fin, heb mij laten wijsmaken door ne vriend dat als ze de bekeuring niet opsturen binnen de 14 dagen die niet meer geldig zou zijn! Zou mij allesinds verwonderen ma mocht iemand zeker weten als da zo zou zijn laat het mij gerust weten...

Soms gebeurt het dat de filmrolletjes aan een verkeerde paal worden toegewezen.

Ikzelf heb dit al meegemaakt. Dit wordt geseponeerd.

Link naar reactie

Als ge al zelf niet reed, en dan nog aan 146 km/uur ? Er rijdt geen enkele vespa zo snel... dat alleen al ... Ze hadden het daarnet over gestolen nummerplaten op het journaal. Misschien heeft een racer je nummerplaat gedupliceerd ? In ieder geval niet betalen, en het verweerschrift invullen.

Link naar reactie
brugge vespa 250gts orgineel en met topkoffer en klein windscherm...

net een pv binnengekregen dat ik geflits ben vorige week op autostrade te oudenburg aan de snelheid van 146km gecorrigeerd 137km... volgens da boekske van mij gaat die slechts 118km en als ik hier véle posts lees geeft de teller meer aan dan werkelijkheid, op de dag dat ik geflits ben reed ik zelfs nie dus zowieso ga ik da betwisten ma weet wel dat ik ergens in juni of juli wel es 145 heb gezien op de teller en op de plaats waar ze hebben geflitst! nu fin, heb mij laten wijsmaken door ne vriend dat als ze de bekeuring niet opsturen binnen de 14 dagen die niet meer geldig zou zijn! Zou mij allesinds verwonderen ma mocht iemand zeker weten als da zo zou zijn laat het mij gerust weten...

Soms gebeurt het dat de filmrolletjes aan een verkeerde paal worden toegewezen.

Ikzelf heb dit al meegemaakt. Dit wordt geseponeerd.

Tussen de datum van vaststelling en het versturen naar de overtreder mag max 7 dagen zitten. Dat betekent niet de datum dat U het thuis ontvangt maar de datum van verzending dat op het PV staat.

Link naar reactie
probleem reeds opgelost... ze waren dus blijkbaar gemist van plaat en hoef de boete niet te betalen :-)

hedde gij sjans, alé dan kunde weeal vlamme ;-)))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...