Ga naar inhoud
Vespaforum.be

sito+ lml carburator sip


HighRoller

Aanbevolen berichten

ze hebben 9 pijpen vergeleken met een aangepaste LML125.

Ernorme prijsverschillen.

Standaard PX uitlaat geeft mooie curve en past perfect.

als je een heel klein beetje meer power wil, en vooral meer geluid, dan SITO+

Als je echt meer power wil dan is Simonini een goede optie, prijs/kwaliteit/power.

Scorpion in RVS komt er ook heel goed uit. Of PM.

Meeste power gaf de Franspeed van JL.

Alles hangt ervan af wat je wil, koppel/toeren /reservewiel /...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

ik heb vandaag die luchtfilter eens onderhande genomen.

ik heb hem eraf gehaald en dan langs de opening met een schroevendraaier het witte gaas eruit gepeuterd. na een paar minuutjes was het witte gaas eruit zonder het blauwe te moeten opensnijden.

ik trok een deeltje van het witte gaas door de opening van de filter en dan met een nijptang beginnen trekken. op den duur begon het blauwe gaas mee te draaien met het witte en kon ik zo de hele witte eruit halen.

dus snijden is niet nodig.

groeten

Link naar reactie
  • 1 maand later...

ik heb gisteren mijn luchtfilter en sproeiers eindelijk veranderd :-)

Had ze enkele maanden geleden bij SIP besteld, maar luchtfilter is er nog steeds niet! Heb dan vorige week contact opgenomen met Classicscooter en deze heeft het mij allemaal per post (meteen) opgestuurd! Waarvoor nogmaals mijn dank!

Ik hoop dit weekend dat het droog ligt, zodat ik hem eens kan gaan testen.

Greats!

Link naar reactie
  • 8 maanden later...

Wat zijn jullie verdere ervaringen met een normale px-uitlaat? en bijhorende sproeiers?

Hoe zit het eigelijk met het verbruik? Hoe is jullie exact verbruik na de aanpassingen?

Voor alle duidelijkheid: de wetgeving zegt toch enkel dat je niet me je cilinderinhoud mag foefelen? Dus uitlaat- en sproeieraanpassingen zijn toch geen illegale praktijken?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...