Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bougie LML


greenbull

Aanbevolen berichten

In de LML's zit een type bougie (BP8HS)die wat uitsteekt met de kop.(protruding)Dit zou gedaan zijn om redenenen van de Euro3 norm. Ik lees hier en daar dat dit type in een 2takt motor echt afgeraden wordt omdat die oververhitting kan geven. Ze raden aan deze te vervangen door B8HS (NGK).Kan iemand dit met zekerheid bevestigen? Nero?

Link naar reactie

???????? Van de LML- bougies kan ik je niet veel vertellen. De B8HS- bougies zijn de 2de koudste bougies na B9HS, veel kan je hiermee niet misdoen. Bij lange ritten en warm weer toch beter een B9HS steken.

Maar zoals ik reeds zei heb ik noch van de LML-motors of bougies verstand. Ik hou me (voorlopig) liever bezig met de oldies.

Als LML een BP8HS voorschrijft, en je hebt geen problemen met warm- of vastlopers zou ik me daar bij houden. Groetjes, nero.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...