Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

hoe kom ik het snelst aan een gelijkvormigheidsattest voor m'n P200E?

hij komt uit duitsland en ik heb(dacht ik!)alle duitse papieren en stempels van de douane.nu blijkt dat het glvattest er niet bij is!resultaat:gisteren wandelen gestuurd bij div.

weet iemand het juiste mailadres van piaggio belgie?ik heb al geprobeert

op info@piaggio.be maar het adres wordt niet herkent.

alvast bedankt

grtz dre

Link naar reactie

ofwel:

- eenmalige gelijkvomigheidsprocedure bij DIV (vraag raad aan uw verzekeringsmakelaar)

- ofwel een keuring bij Piaggio Benelux (Oosterhout - Nl).

Ik heb persoonlijk de eerste opties gebruikt aangezien veel goedkoper, en veel eenvoudiger. Bij Piaggio Benelux moet je de vespa meenemen en controleren ze de papieren de nummers (chassis en motor). Kost dacht ik +- 100 euro.

Grtz pewe

Link naar reactie

maar voor die eenmalige goedkeuring voor een buitenlands voertuig heb je normaal :

gva buitenland (aka inschryvingsbewijs)

en afmelding van het voertuig in het buitenland

die stuur je dan op naar ministerie van verkeer , je krijgt een zegel voor op je aanvraag en dan kan je om je plaat

Link naar reactie
  • 4 weken later...

alle papieren eindelijk in orde.ikke reteblij!maar het heeft niet lang mogen duren.na 30 km kreeg ik aan een klapband (voorwiel)aan een 50 km per uur en er was geen houden meer aan!resultaat,ik en de vespa in de kreukels!kan er mij iemand helpen aan een adres waar ik onderdelen voor een p200e kan bekomen?

ik ben al 3 keer tevergeefs bij bike&co geweest,ook briefje onder de deur en op antwoordapparaat ingesproken,maar zonder resultaat!

dus graag andere adressen.alvast bedankt

grz dre

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...