Ga naar inhoud
Vespaforum.be

fotos puzzelrit 2008


voeze

Aanbevolen berichten

hallo waar kunde fotos vinden van de puzzelrit van vca 2008??

van de start bij iedereen iddividuel

en van onderweg meschien of ben ik blind of moet kik een brilleke kopen want kan maar enkele fotos van vinden

oja nog een vraagske men bakske voor den 2takt in te doen van mene px is gescheurt

hoeveel 2t voor een volle tank??

hoeveel liter is een volle tank eigelijk want dan koop ik wel een maatbekertje tijdelijk om zelf te mengen

greetz voeze

Link naar reactie

volgens mij wel uw mechanisme van uw olie pomp draait voor een stuk zonder smering volgens mij kan dit niet zo gezond zijn doch ben ik niet 100% zeker want het krijgt wel een deel smering van uw carter olie

grtz sidvespa

Link naar reactie
niemand weet waar ge fotos kunt vinden mvg

jawel, die staan bij mij op de computer. Ik zal eens vragen om ze online te zetten, maar onze webmaster is net een carrière-wending gemaakt en heeft het nogal druk.

Iedereen heeft een gespersonaliseerde foto van zijn vetrek gekregen bij aankomst.

Ik zie wat ik kan doen en kom daar snel op terug.

Link naar reactie
niemand weet waar ge fotos kunt vinden mvg

jawel, die staan bij mij op de computer. Ik zal eens vragen om ze online te zetten, maar onze webmaster is net een carrière-wending gemaakt en heeft het nogal druk.

Iedereen heeft een gespersonaliseerde foto van zijn vetrek gekregen bij aankomst.

Ik zie wat ik kan doen en kom daar snel op terug.

Dat zou super zijn!

Link naar reactie
niemand weet waar ge fotos kunt vinden mvg

jawel, die staan bij mij op de computer. Ik zal eens vragen om ze online te zetten, maar onze webmaster is net een carrière-wending gemaakt en heeft het nogal druk.

Iedereen heeft een gespersonaliseerde foto van zijn vetrek gekregen bij aankomst.

Ik zie wat ik kan doen en kom daar snel op terug.

Josse,

Laat diene mens zijn privéleven eens van het forum ;o) Het is al erg genoeg.

N

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...