gigipinky Geplaatst: 5 april 2008 Delen Geplaatst: 5 april 2008 Zou willen weten wat het veschil is tussen een gewone 125 cc en een 125 cc met T5 motor . Sneheid?heb niet zoveel verstand van motors en ben vanplan me een PX 125cc met T5 motor te gaan halen Link naar reactie
sidvespa Geplaatst: 5 april 2008 Delen Geplaatst: 5 april 2008 een t5 motor is qua prestatie te vergelijken met een 200 blokje is dus sneller in optrekken en snelheid dan een gewone 125 PX motor grtz sidvespa Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 5 april 2008 Delen Geplaatst: 5 april 2008 Goed plan. T5 motor is de snelste 125cc motor van Piaggio. Verschil zit hem met name in de grotere spoelpoorten, betere ontsteking (keramisch dus geen leeggelopen magneten meer), verbeterde ontwerpen voor carburateur en uitlaat. De T5 gaan sneller dan een ongetunede P200, maar heeft duidelijk minder trekkracht vanwege het lagere aantal CCs (maar meer dan een gewone 125cc), ook kunnen vervangingsonderdelen voor de motor prijzig zijn, daar een T5 Motor zeldzamer is. (edit zegt: typefouten) Link naar reactie
gigipinky Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2008 bouwjaar april 1987 kmstand 12453 geen roest of ongevalschade met chromé rekje achteraan en valbescherming vooraan vraagprijs 2000€ hoeveel zou ik ervoor moeten geven Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 5 april 2008 Delen Geplaatst: 5 april 2008 how much do you want it? Link naar reactie
sidvespa Geplaatst: 5 april 2008 Delen Geplaatst: 5 april 2008 dit zal hem wel zijn zeker staat volgens mij al een tijdje op het net http://www.kapaza.be/Motoren/Vespa/8647 ... motor.html grtz sidvespa Link naar reactie
gigipinky Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2008 tis deze niet Link naar reactie
gigipinky Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2008 tis hem toch heb juist de foto's vergeleke n Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 5 april 2008 Delen Geplaatst: 5 april 2008 that number plate holder looks german, check the numbers on the papers and chassis match. Link naar reactie
fajes Geplaatst: 5 april 2008 Delen Geplaatst: 5 april 2008 on one of the pics he sent me you could see rollerladen in the background, so i think that's were he bought it. by the way it's kitted with a 172. Link naar reactie
gigipinky Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2008 so it is not a good buy Link naar reactie
fajes Geplaatst: 5 april 2008 Delen Geplaatst: 5 april 2008 dat heb ik niet gezegd! ge moet gewoon opletten dat de papieren overeen komen omdat ik denk dat hij uit duitsland komt. met de 172 kit, bedoelde ik dat er een malossi 172 kit op staat, zeer snel, maar die moet wel een goede opstelling hebben. Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 5 april 2008 Delen Geplaatst: 5 april 2008 en; mocht je maximaal 125cc mogen rijden, ben je direct illegaal - switchen naar de originele 125cc gaat je als dat nog moet gebeuren direct 250e (nieuwprijs) kosten... voor 2000pleuro mag alles wel tip-top in orde zijn... Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 5 april 2008 Delen Geplaatst: 5 april 2008 I didn't mean that either, just check that everything is in order and that it has been properly imported to belgium. A 172 is not a bad thing!! if you want to sell the cylinder kit after you have bought it i might be interested!! Link naar reactie
fajes Geplaatst: 5 april 2008 Delen Geplaatst: 5 april 2008 @john: you cheeky b*stard!! ;-) Link naar reactie
gigipinky Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2008 Thank you for the information!! Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 5 april 2008 Delen Geplaatst: 5 april 2008 if you don't ask, you don't get... ...:-))))) Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 6 april 2008 Delen Geplaatst: 6 april 2008 en; mocht je maximaal 125cc mogen rijden, ben je direct illegaal - switchen naar de originele 125cc gaat je als dat nog moet gebeuren direct 250e (nieuwprijs) kosten...voor 2000pleuro mag alles wel tip-top in orde zijn... dat is het nu ook al (illegaal dan), de motor is immers van een ander model dan het frame, maar das muggenziften natuurlijk Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 6 april 2008 Delen Geplaatst: 6 april 2008 In NL is dat nogal een grijs gebied; je schijnt tot max 40% vermogenwinst te mogen maken zonder de machine te laten herkeuren. En (iig bij auto's geld) als zowel de donor machine als de machine waar het blok inkomt typegoedgekeurd zijn, mag je het blok onderling uitwisselen. Maar goed; ik heb het niet zelf geprobeerd nog, en eenduidig antwoord vinden over dit soort zaken is erg lastig - dus vooralsnog heb je helemaal gelijk Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.