Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wat is het verschil tussen een PX 125 cc en een PX 125 cc me


gigipinky

Aanbevolen berichten

Goed plan.

T5 motor is de snelste 125cc motor van Piaggio. Verschil zit hem met name in de grotere spoelpoorten, betere ontsteking (keramisch dus geen leeggelopen magneten meer), verbeterde ontwerpen voor carburateur en uitlaat. De T5 gaan sneller dan een ongetunede P200, maar heeft duidelijk minder trekkracht vanwege het lagere aantal CCs (maar meer dan een gewone 125cc), ook kunnen vervangingsonderdelen voor de motor prijzig zijn, daar een T5 Motor zeldzamer is.

(edit zegt: typefouten)

Link naar reactie

on one of the pics he sent me you could see rollerladen in the background, so i think that's were he bought it.

by the way it's kitted with a 172.

Link naar reactie

dat heb ik niet gezegd! ge moet gewoon opletten dat de papieren overeen komen omdat ik denk dat hij uit duitsland komt. met de 172 kit, bedoelde ik dat er een malossi 172 kit op staat, zeer snel, maar die moet wel een goede opstelling hebben.

Link naar reactie

en; mocht je maximaal 125cc mogen rijden, ben je direct illegaal - switchen naar de originele 125cc gaat je als dat nog moet gebeuren direct 250e (nieuwprijs) kosten...

voor 2000pleuro mag alles wel tip-top in orde zijn...

Link naar reactie

I didn't mean that either, just check that everything is in order and that it has been properly imported to belgium. A 172 is not a bad thing!! if you want to sell the cylinder kit after you have bought it i might be interested!!

Link naar reactie
en; mocht je maximaal 125cc mogen rijden, ben je direct illegaal - switchen naar de originele 125cc gaat je als dat nog moet gebeuren direct 250e (nieuwprijs) kosten...

voor 2000pleuro mag alles wel tip-top in orde zijn...

dat is het nu ook al (illegaal dan), de motor is immers van een ander model dan het frame, maar das muggenziften natuurlijk

Link naar reactie

In NL is dat nogal een grijs gebied; je schijnt tot max 40% vermogenwinst te mogen maken zonder de machine te laten herkeuren. En (iig bij auto's geld) als zowel de donor machine als de machine waar het blok inkomt typegoedgekeurd zijn, mag je het blok onderling uitwisselen. Maar goed; ik heb het niet zelf geprobeerd nog, en eenduidig antwoord vinden over dit soort zaken is erg lastig - dus vooralsnog heb je helemaal gelijk :D

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...