Ga naar inhoud
Vespaforum.be

hendel benzinetoevoer small frame


janvesp

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik had plotseling heel mijn benzinetoevoerhendeltje in mijn handen,

gewoon terug erin steken bracht evenwel geen soelaas.

Heeft iemand een goede exploded view voorhanden?

Moet de benzinetank eruit om dat terug te monteren?

Veel dank,

Jan.

(die er nu serieus aan denkt om zijn niet-zo-betrouwbare PK50s van de hand te doen voor een glimmende GTS125...)

Link naar reactie

Nieuw hendeltje kopen, zadel en nafttank demonteren,(5-tal vijzen), clips uit de naftkraan halen, nieuw hendeltje in de kraan steken, clips terug plaatsen, rubber uit frame verwijderen, hendeltje (in rechte stand) door het gaatje mikken terwijl je de tank terug plaatst, rubbertje terug plaatsen en tank en zadel weer bevestigen. Samen toch een half uurtje werk! Groetjes, nero.

Link naar reactie
Hallo,

Ik had plotseling heel mijn benzinetoevoerhendeltje in mijn handen,

gewoon terug erin steken bracht evenwel geen soelaas.

Heeft iemand een goede exploded view voorhanden?

Moet de benzinetank eruit om dat terug te monteren?

Veel dank,

Jan.

(die er nu serieus aan denkt om zijn niet-zo-betrouwbare PK50s van de hand te doen voor een glimmende GTS125...)

het staafje om de kraan open en toe te draaien of heel het spel?

greets

Link naar reactie

uw clip is gewoon losgekopen die dit hendeltje op zijn plaats houd, met wat geluk kan die terugzettejn zonder iets te demonteren, gewoon het kunstof bakje eens wegnemen waaronder de carbu zit, het kan zijn dat je op die manier aan de hendel bevestiging kan geraken

Link naar reactie
Ik denk ook dat stanman gelijk heeft.

Alleen spijtig dat ik een kind moet mishandelen om het clipje op te vissen ;-)

Alvast bedankt!

magneet aan een koordje

scooter ondersteboven houden en eens goed schudden helpt ook...

Link naar reactie
Nieuw hendeltje kopen, zadel en nafttank demonteren,(5-tal vijzen), clips uit de naftkraan halen, nieuw hendeltje in de kraan steken, clips terug plaatsen, rubber uit frame verwijderen, hendeltje (in rechte stand) door het gaatje mikken terwijl je de tank terug plaatst, rubbertje terug plaatsen en tank en zadel weer bevestigen. Samen toch een half uurtje werk! Groetjes, nero.

Op het verkeerde model gegokt zeker? (lol). Nee, als je al overweegt om een gts te kopen bij een defect naftkraan hendeltje moet je dat misschien toch maar doen. Maar waarschijnlijk was dit ironisch bedoeld:) Groetjes, nero.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Nieuw hendeltje kopen, zadel en nafttank demonteren,(5-tal vijzen), clips uit de naftkraan halen, nieuw hendeltje in de kraan steken, clips terug plaatsen, rubber uit frame verwijderen, hendeltje (in rechte stand) door het gaatje mikken terwijl je de tank terug plaatst, rubbertje terug plaatsen en tank en zadel weer bevestigen. Samen toch een half uurtje werk! Groetjes, nero.

Op het verkeerde model gegokt zeker? (lol). Nee, als je al overweegt om een gts te kopen bij een defect naftkraan hendeltje moet je dat misschien toch maar doen. Maar waarschijnlijk was dit ironisch bedoeld:) Groetjes, nero.

Heb dan maar een PX125 gekocht, en aan mijn vrouw beloofd van de PK50 weg te doen, maar nog niet gedaan...Gelukkig maar,

ze heeft gisteren een toertje met de PX gedaan en zit hem helemaal zitten ("pak jij de auto maar")... .met die nieuwe besef ik wel wat voor een kwelling die pk50 is...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...