Ga naar inhoud
Vespaforum.be

22 maart Gentse Sint-Patricksrit


vespaclubgent

Aanbevolen berichten

Achter mij!

@lx125

is dat die Erix die altijd achter u rijdt en die u niet voorbij kan steken?

echt ??... is dat die Erix?

Dat zal wel ja! Ik met mijn 200 achter een LX'ke 125, tuurlijk! NOT

Nee...tuurlijk niet, Erix is hier de man he...vergeet da nie...niemand steekt hem voorbij ;-))

@Erix

Ik laat mene kop op veel plekken zien... ik heb het afgelopen jaar 12.000km op de moderne GTStweehondervijftig gereden... ...dus dat kan het nie zijn he...

hierbij nodig ik je uit om met ons www.vcazzurri.be een keer mee te rijden...

Link naar reactie

Trek maar jullie winterverpakking aan voor zaterdag, want ze voorspellen winterse buien met max 3° brrrrrrr. Ik hoop dat het nog veranderd, het is nog maar dinsdag hé en ze zijn al zo dikwijls mis geweest. De drank zal in ieder geval koud staan bij ons aan't schietkraam, straks mag ik er nog een verwarmingske bijzetten, zodat de drank niet bevroren is ;-)

Link naar reactie

UPDATE UPDATE UPDATE

Wegens de slechte weersvoorspellingen zal er soep voorzien worden bij De Pauw. Zo kunnen de mensen die willen, voor het vertrek, zich nog een beetje opwarmen. De soepschepsessie zal beginnen om 1230hr en zal duren tot 1320hr zodat we om 1330hr zeker kunnen aanvangen met de rondrit.

Tot zaterdag

Groeten

VCG

Link naar reactie

sorry mensen maar ik zal er weer niet bij kunnen zijn en wel voor 2 redenen...

1. Ik ben op skivakantie (hoofd reden)

2. Ik ben vorige week (toen het nat lag) de pas afgesneden op een plek waar ik voorang had en ben beginnen slippen en gevallen...nu aan het wachten op de verzekering en dan de wesp binnen steken bij de pauw voor reparatie...dus msschn zie je mijn wesp zaterdag wel staan...zonder mij.

grtz

Bob

Link naar reactie

Euh... gaat dat nog door die rit? Sneeuw, hagel, koud, regen, wind... t is allemaal van de partij :)

Ik denk dat ik de dapperen zeker ga komen uitwuiven met mijn camera, maar mijne Vespa schudde hardnekkig van neen toen ik hem vroeg of hij wou meerijden :) En nog een beter excuus: k mot werken.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...