Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Rondrit Ninove 09 03 2008 vertrek vanuit Antwerpen


EriX

Aanbevolen berichten

Iemand van VCA of van Antwerpen en omstreken zin om mee te rijden naar Ninove voor het kever/vespatreffen volgende week zondag?

Vertrek: 10u!

Plaats: Esso station Linkeroever Antwerpen (links aan de verkeerslichten als je de konijnenpijp uitkomt)

De afstand volgens een routeplanner is ongeveer 70km (binnendoor dus geen autostrade!). We rijden daar ongeveer 1u30 over tegen reglementaire snelheid. ;-)

Het vertrek in Ninove is om 12u dus we hebben dan nog een 30 minuten speling voor eventuele panne (liever niet hé) en om iets te eten en/of drinken in Ninove.

Laat maar weten wie er mee wil gaan dan kan ik hiermee rekening houden want als de opkomst heel groot is dan vraag ik politiebegeleiding aan (NOT!). ;-)

Ciao

EriX

Link naar reactie

Als de weergoden ons goedgezind zijn, en er niets anders op agenda komt, en ik uit mijn bed geraak, rij ik misschien ook wel mee.

enig idee van de de route naar daar? anders kunnen we halverwege ergens afspreken? dan moet ik de omweg naar antwerpen niet doen.

Link naar reactie

Heel korte beschrijving van de weg die we nemen:

Vertrek L.O. Antwerpen Esso station

Richting Beveren en Sint Niklaas, dan de N41 richting Dendermonde, N17 en N406 richting Aalst en N45 richting Ninove.

Link naar reactie
als ik meerij kan ik dus best langs Esso linkeroever komen ;-)

Inderdaad, want richting Lier moeten we zeker niet doen want dan zijn we wel heel ver uit de richting aan het rijden hé. En speciaal voor u gaan we onderweg even off-road zodat je in Ninove kan aankomen met een vespa vol met slijk. LOL

Link naar reactie

Als de vooruitzichten niet beteren, ga ik de platte zijn en thuisblijven.

volgens het KMI:

Zondag is het eerst regenachtig en later wisselvallig met enkele kortstondige opklaringen en buien, vergezeld van zware windstoten. Het wordt iets frisser met maxima van 4 tot 6 graden in de Ardennen en van 7 tot 9 of plaatselijk 10 graden elders.

Link naar reactie
Als de vooruitzichten niet beteren, ga ik de platte zijn en thuisblijven.

volgens het KMI:

Zondag is het eerst regenachtig en later wisselvallig met enkele kortstondige opklaringen en buien, vergezeld van zware windstoten. Het wordt iets frisser met maxima van 4 tot 6 graden in de Ardennen en van 7 tot 9 of plaatselijk 10 graden

elders.

Anders gezegd "een echt vespaweertje". De Witkap nadien zal nog zo goed smaken! Groetjes,nero.

Link naar reactie

Allemaal 'watjes' en zo goedgelovig! Alsof je de weerberichten moet geloven! Als ze slecht weer voorspellen dan ist goed en als ze goed weer voorspellen dan ist slecht. De grootste leugenaars zitten bij het KMI, alhoewel dat de politiekers er nog een schepje bovenop kunnen doen. ;-)

Nog nooit gehoord van een regenpak zeker? Er zijn er momenteel heel goedkope te krijgen in den Aldi en Lidl (zie ander topic). Maar rap zijn want ze gaan snel de deur uit.

Link naar reactie

Vorig jaar zijn wij met hevige storm naar Antwerpen gereden en een paar maand geleden in de strondregen naar Scootermarket vanuit Gent met de VBB en een paar weken geleden in de dikke MIST naar scootermarket ook mee de VBB en wij rijden nog maar een jaar mee de vespa! Ons houd er niks tegen ze, moesten we kunnen zondag, waren we er ook bij, maar we moeten in ons kraam gaan staan ook al is het strontweer en loopt er geen kat! Wat voor weer het ook is, wij vinden het altijd zalig om te rijden.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...