Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

Daarjuist voor mijn deur de "mede beveren inwoner, wiens nicknaam me nu ontbreekt" met de groene super (oldi). Stak toch zijn hand op.

Kwam juist terug thuis van een ritje naar linkeroever. Had nog stiekem gehoopt den douglas van Tyrian tegen te komen :-).

Link naar reactie
Deze morgend op de Leuvensesteenweg in Gelrode ne PX (met zadel in koemotief)in panne.

da was Kurt007 met een klein beetje pech

Link naar reactie

Gisteren avond in de schemering rond 9.30 u, een grijze GTS 125 (denk ik) op snelweg Gent - Antwerpen, in Haasdonk richting A'pen. Bestuurder met -ook grijze of zwarte- moto vest. Ge kunt niet geloven hoe onzichtbaar jij was! Een fluovest weegt echt niet zo veel hoor.

Link naar reactie
@Singelee :ge moet niet hopen, ge moet bellen :) Ik vrees enkel wel dat den Douglas ni zo snel zal gaan als uwen ET3 ;)

Ja, ik weet het. Moeten eens gaan rijden maar probleem is dat ik zo een slechte werkuren heb. Werk zaterdag en zondags altijd.. Als je op een vrijdag kunt, moet je je nummer maar eens sturen he.

Ps, kan wel wat trager rijden zene ;-)

Link naar reactie

Deze morgend iets na 6 in Maria ter heide (Brasschaat) nen bruine px met een Bosch koffer opt voorste rekske.

Mvg Tijs

Link naar reactie
Gisteren avond in de schemering rond 9.30 u, een grijze GTS 125 (denk ik) op snelweg Gent - Antwerpen, in Haasdonk richting A'pen. Bestuurder met -ook grijze of zwarte- moto vest. Ge kunt niet geloven hoe onzichtbaar jij was! Een fluovest weegt echt niet zo veel hoor.

tja, een fluo is niet cool genoeg of geeft het watjes-gehalte duidelijk aan zeker?

ik ben blij dat er af en toe zulke opmerkingen verschijnen hier !! ... en ben ervan overtuigd dat er heel wat minder ongevallen zouden gebeuren mocht elke Vespist (en elke tweewieler in 't algemeen) hiervan een gewoonte maken ...

Ik durf zelfs niet aan Pieter1 te vragen of hij er één droeg laatst ... maar ik denk dat het een verschil zou kunnen gemaakt hebben ! Aan de Vespist in Deurne kunnen we 't jammer genoeg niet meer vragen !!

Link naar reactie

Hehe!

Draait nu veel zachter!

Maar kgaan er toch is wat werk in steken!

Hoe kunde trouwens zien of het al dan niet een sil blok heeft?

Donderdag in de borrekeslei in Brasschaat ne rooie px gs, denkik, zag hem wat laat..

Mvg Tijs

Link naar reactie
Hoe kunde trouwens zien of het al dan niet een sil blok heeft?

Post van Belfastjohn ooit op het lambrettaforum :

The number should start with a SIL logo "-S-*213456*1256" not sure exactly how many digits.

And it should look like a child stamped it.

Link naar reactie

Gisteren rond 17 u ne orange lx special 125 op de drakenhoflaan in deurne , reed richting van de carrefour van borsbeek en in de berhoutstraat in berchem staat er altijd ne witte px

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...