Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Er rijden toch nog stomme kiekens rond , zelfs met de Vespa . Deze morgen 8u45 in St-Antonius , aan de rode lichten van het hospitaal richting Westmalle . Ik stop heel braaf achter een politiewagen , om niet op de strook om af te slaan te gaan staan . Komt er een GTV voorbij meneer in een T-shirt zonder mouwen , korte broek sandalen en geen handschoenen en madam er achter op super mini kleedje met spagetti bandjes en open schoentjes en natuurlijk ook geen handschoenen . Nog even op de toeter duwen , en madam uitbundig waaien naar mij . Politie agent als een duivel uit een doosje uit de wagen . NU HOOP IK VAN HARTE DAT HET NIEMAND VAN HIER OP HET FORUM IS , WANT DAT IS HIER AL ZO DIKWIJLS AAN BOD GEKOMEN . DAT ZE NIET KUNNEN ZEGGEN DAT ZE HET NIET WISTEN . HET ZAL DUS EEN VERDIENDE BOETE WORDEN DENK IK .

Link naar reactie

Ja, Plastic: met deze dagen zie ik er ook veel in zomerkledij rondbollen. maar eerlijk gezegd rij ik met deze bloedhete temperaturen ook maar juist voldoende reglementair: zomerhandschoentjes, vest met lange mouwen, lange jeansbroek, versterkte hoge sportsloefen en open jethelm met zonnebril. terwijl ik ook wel weet dat ik bij een flinke schuiver enorme brandwonden zal hebben. maar ik weet ook dat de politie mij geen boete kan geven.

Link naar reactie

's Morgens zit het kinstuk nog op de helm en 's avonds gaat dat kinstuk er af. Handschoenen aan. Zomer-motorjas, jeansbroek en gewone schoenen ( ja daar zondig ik tegen)

Van die zomerjas ben ik heel tevreden. Ik denk dat die beter is dan in t-shirt te rijden, omdat de lucht er goed in circuleert. Al is het voor een maand per jaar te gebruiken, maar die was het geld wel waard.

En inderdaad. Van de 10 dat ik tegen kom zijn er misschien 2 reglementair aan.

Laatst nog een man met het zoontje ( vrij jong kind) achterop en zelfs die droegen beiden enkel t-shirt, korte broek en helm.

Meestal bekijken ze je nog alsof je een onnozelaar bent.

Heb de indruk dat het meestal die met gele motoplaten zijn die zondigen.

Link naar reactie

daarnet, aan de waagnatie (rond 23u) een heel mooie oldy kleur kon ik niet zien en het type herkende ik niet direkt (te donker) er zat een koppel op ze twijfelde of ze even via het fiets pad gingen of niet (wat ik snap want die kaseiën van de rijnkaai zijn niet te doen ik was met de fiets (af en toe moet een mens wat bewegen of ik zak door de vering ... )het geluid dat er uit kwam was heerlijk ...

Link naar reactie

In Dendermonde op de Mechelsesteenweg een Oude Vespa (denk Primavera) - lichtblauw met oud peetje op en achteraan zijn duiven :D

Zadel was overtrokken in pantermotief, was echt te cool zicht

Vorig weekend, knal rode Vespa met sparkel in de lak in Baardegem/Aalst, vriendelijke gast, maar ik kon niet terug zwaaien wegens remmen en terug schakelen

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vandaag tussen 14 en 18 uur, in en rond Antwerpen : zoveel Vespa's zien rijden en zoveel gezwaaid, dat ik een heel blad zou kunnen volschrijven. daar is geen beginnen aan. de hype is nog niet op zijn toppunt en nog in volle bloei. <;o))

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...