Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

Vooral als je het serieus gaat opnemen. :)

 

voor alle duidelijkheid, wat ik nu ga schrijven heeft niets met het Vespa forum te maken noch met dit item ...

maar

tijdens mijn opleiding tot toeristisch gids Antwerpen hebben wij een cursus gehad van een aantal proffen aan de UIA. zij hadden een boek geschreven, "de biografie van een stad" één hoofdstuk ging over de "klaag en zaag cultuur" van de Vlaming, meer bepaalt de Antwerpenaar. waarom is dat? waar komt dat vandaan?

Wel ze hadden daar een boeiende theorie over en moet je eens te lezen.

of voor de liefhebbers,

ik wil dat wel eens uitlegen tijdens een rondleiding door Antwerpen... ...

  • Like 2
Link naar reactie

voor alle duidelijkheid, wat ik nu ga schrijven heeft niets met het Vespa forum te maken noch met dit item ...

maar

tijdens mijn opleiding tot toeristisch gids Antwerpen hebben wij een cursus gehad van een aantal proffen aan de UIA. zij hadden een boek geschreven, "de biografie van een stad" één hoofdstuk ging over de "klaag en zaag cultuur" van de Vlaming, meer bepaalt de Antwerpenaar. waarom is dat? waar komt dat vandaan?

Wel ze hadden daar een boeiende theorie over en moet je eens te lezen.

of voor de liefhebbers,

ik wil dat wel eens uitlegen tijdens een rondleiding door Antwerpen... ...

@Marc T,

 

Ik wil een datum zien,

het moet goed weer zijn ; niet te koud & ni te warm > de zon mag schijnen, maar ni teveel en ni te heet. Het mag ook ni regenachtig zijn en ik wil een schoon vertrekuur en vertrekpunt, dus ni te vroeg maar ook ni te laat op den dag. :rolleyes:  Het MAS om te starten zou perfect kunnen zijn, maar dat zou evengoed het steenplein kunnen zijn natuurlijk. :wacko:  Allee, 'kwil ni moeilijk doen of zagen of zo... maar dienen datum... .. die wil ik wel eens ne keer horen. :)

O ja, als ik met mijne vespa kom; is er dan een beveiligde parkeerplaats voorzien??  B)

En ja mannen ik weet het, 'tis ni on topic  :unsure: maar daar gaan we toch ni over zagen hé  :)

 

Mvg, Luciano

  • Like 2
Link naar reactie

@Marc T,

 

Ik wil een datum zien,

het moet goed weer zijn ; niet te koud & ni te warm > de zon mag schijnen, maar ni teveel en ni te heet. Het mag ook ni regenachtig zijn en ik wil een schoon vertrekuur en vertrekpunt, dus ni te vroeg maar ook ni te laat op den dag. :rolleyes:  Het MAS om te starten zou perfect kunnen zijn, maar dat zou evengoed het steenplein kunnen zijn natuurlijk. :wacko:  Allee, 'kwil ni moeilijk doen of zagen of zo... maar dienen datum... .. die wil ik wel eens ne keer horen. :)

O ja, als ik met mijne vespa kom; is er dan een beveiligde parkeerplaats voorzien??  B)

En ja mannen ik weet het, 'tis ni on topic  :unsure: maar daar gaan we toch ni over zagen hé  :)

 

Mvg, Luciano

 

tja,

 

zo te lezen gaat maar iets voor volgendjaar zijn, tegen de uitkom, tegen dan kan het misschien al eens droog zijn, en misschien niet te nat, en misschien niet te koud en misschien niet te warm, da uur en de cafeetjes onder weg, die vallen wel te regelen ... :P misschien moeten we een nieuw topic maken :blink:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

ik zag een 943 (of is het 946) hij stond geparkeerd tegen over het Hessenhuis (daar is naar het schijnt een Vespa winkel)

en ik kreeg het er niet warm of koud van ...

Op foto vond ik het een mooie evolutie. soms moet je durven en iets nieuws maken.

maar met de 946 slaan ze de bal mis denk ik ... Het zou Japans namaak kunnen zijn

stel nu dat hij even veel zou kosten als een GTS 125, dan zou ik voor de GTS gaan, veel sympatieker

Link naar reactie

ik zag een 943 (of is het 946) hij stond geparkeerd tegen over het Hessenhuis (daar is naar het schijnt een Vespa winkel)

en ik kreeg het er niet warm of koud van ...

Op foto vond ik het een mooie evolutie. soms moet je durven en iets nieuws maken.

maar met de 946 slaan ze de bal mis denk ik ... Het zou Japans namaak kunnen zijn

stel nu dat hij even veel zou kosten als een GTS 125, dan zou ik voor de GTS gaan, veel sympatieker

Ik vind dat ze met de GTS/GTV/LX/... de bal al missloegen ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...