Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa T5


tite

Aanbevolen berichten

Ik zou voor de scoot rs gaan deze is zeer goed van kwaliteit, geeft dat ietsje meer en heeft niet veel afstelling nodig (enkel de hoofdsproeier 2 a 4 punten hoger). Je verliest wel een beetje koppel maar een T5 is gewoon van wat toeren te draaien dus dat komt wel goed. Mijn T5 met malossi kit en 21 tands koppeling draaide met een sito plus op mijn toerenteller 6800 toeren in vierde en nu met een scoot rs haalt hij met gemak 7800tr en plat op het stuur gaat hij zelfs boven de 8000tr. Ik heb ook nog een JL gehad maar deze vond ik iets te en het vertrouwen was ook een beetje weg. Een JL is ook moeilijk om af te stellen. Een simonini is ook ok maar tussen de 4 en de 6 maand vallen er stukken af. Sito plus op t5 heeft ook als nadeel dat hij zeer veel geluid maakt en volgens mij ben je dan beter met de originele t5 uitlaat.

Het reservewiel kan je laten hangen met een scoot rs mits een beetje aanpassen.

Groeten Kwinten

Link naar reactie

Er zijn 2 versies van die Sito+; de nieuwe goedkope remake (dunner metaal, dunnere laag verf, luider) of de oude zware stille kopie die heel erg veel op de de originele T5 uitlaat lijkt.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...