Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke kickpedaal?? P200 in GTR


gio695

Aanbevolen berichten

Heb sinds kort een P200-blok onder mijn GTR, maar met een originele GTR kickstarter.

Deze staat natuurlijk veel te hoog!

Nu bestaat er dus een pedaal voor px-motoren in oldies(sip), maar is dat nodig?

Zon pedaal staat bijna recht, trwijl die van een px naar beneden staat...

Iemand ervaring ermee?

Welke raden jullie, voor het gemak, aan?

Link naar reactie

hallo, je moet een kicksysteem monteren van BV een T5 of van een ouder vespa model (sprint, gtr enz... ), dat in combinatie met een kickstarter van een rally/180SS geeft een perfect resultaat, je blokje moet hiervoor wel open, opletten met de kicks die ze aanbieden met de oude look voor PX blokken, ze zijn "made in loempia" en je stampt er na een tijdje door m.a.w. de tanden in de kick zijn snel versleten! groeten jan

Link naar reactie

Thx for the info...

dat met de oude look kicks had ik ook gelezen,maar heb ook gehoord dat de amerikaanse scootRS deze ook maakt en beter zouden zijn..iemand ervaring? Anders hou ik het voorlopig op een px-kick, totdat ik Jan's systeem eventueel kan toepassen!

Hou in ieder geval mijn GTR-kick bij de hand...je weet maar nooit!

Greetz

Link naar reactie

heb ook zo een PX-old-look kickstart gestoken en na enkele maanden waren de tandjes inderdaad rond gestampt... of het lag aan de kwaliteit van de kickstart of aan het feit dat de bout misschien niet genoeg aangespannen was weet ik niet...

heb er nu terug zo een op gezet en zorgvuldig aangespannen en voorlopig geen problemen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...