Ga naar inhoud
Vespaforum.be

leraar(es) gezocht!!


evelyne van zele

Aanbevolen berichten

Eerst mogen we niet zonder profiel op het forum meedoen

Dan mogen we geen enkele aanpassing doen aan onze teergeliefde Vespa's

Dan mogen we helemaal geen commentaar op mekaar meer geven

En nu mogen we zelfs al geen spelfouten meer maken. Gaat er iemand daar ook een apart forum voor oprichten? :-)

Wortddt moeilijk zo stilaan hé!

Dan vergeet ge nog: verboden te vloeken, tong uitsteken naar de juffrouw, roken op de koer... t'Is hier precies een katolieke school aan t'worden (lol).

Met spelfouten heb ik eigenlijk weinig problemen. De zinsbouw echter is bij sommigen zo slecht dat je alles 5 maal moet herlezen om te kunnen raden wat ze eigenlijk willen zeggen of vragen. Van de ander kant komt men zo soms tot situaties die heerlijk op de lachspieren kunnen werken. Besluit: als iedereen een beetje zijn best doet mag alles hier zo blijven volgens mij (alleen het niveau van de topics mag tegenwoordig wat omhoog gaan). Groetjes, nero.

Link naar reactie
Hé Bluevespa, vindT gij niet dat dat er een beetje over is??? Gij werdT toch ook niet altijd verbeterd met hoofdletters hé
Euh, er stonden geen schrijffouten in mijn zinnen.

"gij werdT" is mis é Mike...

tegenwoordige tijd, derde persoon stam(word, vind, speel,...) + t => wordt, vindt, speelt

verleden tijd, derde persoon komt er 'nooit' een 't' bij... wordt => werd

Euh, eerst is goe opzoeken hé Tommeke, de vorm "gij" is altijd met 't'. werdt, vondt,... ..

Ik weet 'tis moeilijk te geloven maar 't is zo.

http://nl.wikipedia.org/wiki/D_en_T_in_ ... e_spelling

Grtz...Mike.

Link naar reactie
Iedereen zit hier maar te lullen over -dt fouten, zinsbouw, gebrekkig nederlands, maar wat dan met het vele engels op het forum? We leven hier toch nog altijd in Vlaanderen en Nederlands is toch nog altijd onze voertaal.

Niet slecht voor een 5e bijdrage!

Yeah right... ...

Link naar reactie

Of iemand haar wat wijzer wil maken... ...Wat wil ze juist weten???? Geschiedenis van de Vespa kan je vinden op internet. Raad i.v.m. welk model kopen kan je vinden in de xx-tig posts die reeds op het forum staan. Voor te beginnen welk model wil ze? PK50s, XL, special... . Zoek op internet welke modellen er bestaan en tijp deze dan in de zoekfunctie.

Voila, deels geholpen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...