Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Er ligt iets op mijn maag


René

Aanbevolen berichten

Laten we een apart forum oprichten waar we alles ivm met opvoeren en frauderen met cilinderinhouden behandelen, zodat deze onaangemane kleingeestige incidenten niet meer voorkomen. Dan trappen we ten minste niet meer op de wet-fraeks hun tenen.

Het is idd jammer dat iemand opdeze manier moet vertrekken.

Greetz

Link naar reactie
Een groot aantal topics handelen over frauderen met cilinderinhoud en verwijderen van verplichte veiligheidsonderdelen aan de Vespa, zonder ook maar één opmerking van de verantwoordelijken.

Dat ligt op mijn maag.

Het voornaamste wat ik leerde als ik iets mispeuterde, is dit vooral niet aan de grote klok hangen, er over zwijgen. Feind hört mit

Tot in de treure zeg ik dat hier op het forum, maar nee.

Wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil.

Ooit gedacht wat er gebeurt als de overheid uit zijn krammen schiet?

Dat de personen die zich met veel lawaai ‘outen’ maar opletten dat er plotseling geen politie aan de deur staat.

Het overgrote deel van de Vespisten is in orde met gelijkvormigheidsattest en verzekering.

Die mensen hoor en zie je niet meer op het forum.

Groeten aan degenen met een gezond verstand die nog even blijven.

Ik vervoeg de groep die het forum verlaat.

Tot ziens, het zijn maar de bergen die elkaar niet tegenkomen.

René

@Erix, je hoeft niet te antwoorden. Lul gewoon maar wat zoals gewoonlijk, ik lees hier toch niets meer.

Sorry ik reageer toch want ik laat niet zomaar zeggen dat ik lul! Ik tracht altijd te helpen daar waar ik kan en als jij niet kan verdragen dat er iemand zoals ik reageert op jouw uitspattingen dan heb jij een probleem en niet ik.

De meeste mensen nemen dat hier allemaal veel te serieus zeg! Grow up en leer tussen de regels lezen. Ik dacht dat de oudere garde wel beter wist maar door een discussie als deze haken ze ineens allemaal af op dit forum. Zegt toch wel heel veel over hun eigen zogenaamde "volwassenheid" en zo zelf geprezen "levenservaring".

De hele situatie is redelijk lachwekkend. Jammer voor die oudere garde, een gemiste kans. Nu hadden jullie eens kunnen laten zien hoe veel levenservaring jullie wel niet hebben om problemen op te lossen, maar i.p.v. ze op te lossen verlaten jullie het schip. Begrijpe wie begrijpe kan!!!!

Link naar reactie

Komop Rene, relativeren man, en blijven ademen, geef toe, stilletjes droom je van een opgevoerd boosterke met radio en luidsprekers zo grrot als de banden ;).

Hoe dikwijls hebben wij vroeger niet gekibbeld, en dat is eigenlijk veranderd in wederzijds respect.

Trouwens ik heb u nog nodig, ik zoek het juiste schema voor de spoelplaat van een vm2t.

Link naar reactie

even enkele quote's

Ja bompa, neen bompa... ...

Hopelijk krijg je een stevige maagzweer van al die dingen die op uw maag liggen

Zo zagen zeg, dat je dat zelf niet beu wordt

Voor dit soort zagen moet je pas oud en wijs geworden zijn

Heb jij soms affectie te kort misschien

moraalridder en vaderke spelen doet ge maar op een ander hé!

dan krijgt Rene op slag een hartaderbreukje

Paus benedictus de 16e schreef

Hey mannen, kom allemaal naar dezen topic, de René is weg!! Oef!

Eindconclusie:

Niet verwonderlijk dat je hier opstapt... zelfs als dit grappig bedoeld is zou je hier nog het schijt van krijgen.

Deze serie natrappen doet mij denken aan een stelletje opgefokte tieners met een pathetisch kuddeinstinct die zichzelf eens lekker 'uitleven' op een goedbedoelende maar onbegrepen burgerman.

Mijn eerder geplaatste hilarisch bedoelde reactie in deze topic over de hormoonkwestie moet ik even herzien. Een hilarisch gehalte is er wat mij betreft niet in aanwezig.

Ik begrijp Rene dan ook volledig dat hij zich niet langer begeeft in deze "door de

eenvoudigen van geest" bevuilde topic.

groeten

Paul

Link naar reactie

Even terug naar de basics:

een vespa was een betaalbaar vervoermiddel voor Jan Modaal, de gewone werkmens.

Een forum is een virtuele plaats waar men vragen kan stellen en/of beantwoorden, stellingen kan verdedigen en af en toe eens "zeveren".

Wat er hier aan het gebeuren is gaat mijn petje ver te boven. Niet alleen proberen een paar enkelingen iemand te kraken die alleen zijn gedacht zegt maar ook (onrechtstreeks) het hele gedachtengoed rond vespa en het forum de verdoemenis in te helpen. Dat dit te maken heeft met "de hype" of enkele snobs die zich bevestigd willen zien op dit forum weet ik niet. Ik wil hier niemand beschuldigen, zeker geen mensen die ik niet persoonlijk ken, maar wat nu gebeurd is reeds een tijdje aan de gang.

Ik heb van de mensen op dit forum enorm veel geleerd, toffe gasten en gastinnen leren kennen en geregeld platgelegen van het lachen. Daarom zal ik het forum niet verlaten en met enig leedvermaak degenen die nu het "lef" hebben om René belachelijk te maken, zelf zien gekraakt worden.

ps: hopelijk heeft geen van jullie binnenkort een ernstig elektrisch probleem aan de vespa, want René zal er misschien niet zijn om jullie te helpen.

Dit bericht geldt alleen maar voor mensen die zich aangesproken voelen.

@Erix: vergeet vooral om tussen de regels te lezen. Groetjes, nero.

Link naar reactie
even enkele quote's

Ja bompa, neen bompa... ...

Hopelijk krijg je een stevige maagzweer van al die dingen die op uw maag liggen

Zo zagen zeg, dat je dat zelf niet beu wordt

Voor dit soort zagen moet je pas oud en wijs geworden zijn

Heb jij soms affectie te kort misschien

moraalridder en vaderke spelen doet ge maar op een ander hé!

dan krijgt Rene op slag een hartaderbreukje

Paus benedictus de 16e schreef

Hey mannen, kom allemaal naar dezen topic, de René is weg!! Oef!

Eindconclusie:

Niet verwonderlijk dat je hier opstapt... zelfs als dit grappig bedoeld is zou je hier nog het schijt van krijgen.

Deze serie natrappen doet mij denken aan een stelletje opgefokte tieners met een pathetisch kuddeinstinct die zichzelf eens lekker 'uitleven' op een goedbedoelende maar onbegrepen burgerman.

Mijn eerder geplaatste hilarisch bedoelde reactie in deze topic over de hormoonkwestie moet ik even herzien. Een hilarisch gehalte is er wat mij betreft niet in aanwezig.

Ik begrijp Rene dan ook volledig dat hij zich niet langer begeeft in deze "door de

eenvoudigen van geest" bevuilde topic.

groeten

Paul

Amaai, beleefdheid en het voeren van een volwassen discussie, is hier ook ver zoek

Proficiat

Link naar reactie

Als ik zie hoe sommige reageren op het forum, dan vraag ik me af hoe ze reageren "in real life"? Waarom wakker liggen om wat iemand aan den andere kant van de kabel intypt? Respect moet van TWEE kanten komen, dus zowel van degene die iedereen direct uisch**t, als voor degene die constant de moraalridder wil uithangen. Iedereen denkt het beter te weten, jong of oud!

Conclusie : Niet van wakker liggen, zit je met een dringende vraag? Stel ze gewoon en er zal wel een goed antwoord tussen de slechte zitten :D

groeten

Sam

Link naar reactie

Vreemd dat het hier allemaal voornamelijk mannen zijn die hier zo zitten te kibbelen, ik dacht dat dat een taak was die voor ons vrouwen was weggelegd :-)

Ach ja, ik heb goed gelachen anders met de discussies van de laatste dagen

Peace in the world, ik zeg aan beide partijen... :

Een klein stemmetje in je fluistert “dit zeg ik liever niet”

je voelt dat het niet goed zit

maar je wil nog niet dat iemand dit ziet

Je denkt het juiste te hebben gezegd en je voelt beslotenheid

tot je plots de woorden hoort

van twijfel en ontevredenheid

En wanneer je je mening zegt en alles wat je denkt

Stelt iedereen zich vragen

en is het de onzekerheid die wenkt

Je begrijpt hun zorgen en kniezen en denkt het nog eens door

Maar tegelijk vraag je je af

“waar dienden vorige opmerkingen voor ?”

’t zijn twee verschillende meningen, er is geen juist of fout

en soms lijkt het onmogelijk

dat je die twee met elkaar trouwt

Maar zelfs een huwelijk en vriendschap, gaan wel eens niet akkoord

Maar er is niets dat niet te lijmen valt

Als men elkaar maar hoort

Veranderen van woord is niet, “je hebt verloren”

Toegeven kan een kracht zijn

En nieuwe ideeën worden geboren

Er zijn noch winnaars noch verliezers in dit enkel geval

Er is enkel een groep van echte vespisten

Die de eindmeet halen zal

Dus laat je niet te hard leiden door persoonlijk gevoel

Maar kies voor de eenheid

En de kern van het vespisten-doel

Want op je eentje een groep leiden, is een eenzaam werk

Geeneen zal je mening horen

Want alleen sta je niet sterk

Niemand mag vergeten waar het idee begon

Uit liefde voor de vespa

En het geloof dat het anders kon

Heinie

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Profiel aanmaken op het vosseforum en hem eens vragen hé! Ze gaan daar van puur contentement waarschijnlijk een feestje geven als JIJ op dat forum komt. Haha.. :-)

Ik maak daar geen profiel aan want heb zo'n beetje een hekel aan het hoge "Big brother is watching you" gehalte...

Maar indien ik dit zou doen dan zal er eindelijk eens iets te beleven zijn op dat forum want het is daar maar een dode/saaie boel hoor.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...