endorfin Geplaatst: 23 oktober 2007 Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 hallo, Misschien een domme vraag. Ben net trotse eigenaar van een PX. Nu, als ik mijn sleutel in mijn contact zitten heb en er hangt vb. een huissleutel aan, raakt die aan mijn opbergvak en veroorzaakt die krassen. Heeft iemand daar een oplossing voor of is dit muggezifterij? Alvast bedankt!! Tim Link naar reactie
Quick Geplaatst: 23 oktober 2007 Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 Ge gaat bij een vespa club en kleeft hunne sticker op de plaats waar die sleutel het op bergvakje raakt ,volgend jaar als die sticker vol krassen staat neemt ge nen haardroger en verwijdert voorzichtig de sticker en vervangt hem door ne nieuwe. Probleem opgelost. Link naar reactie
vespapostino Geplaatst: 23 oktober 2007 Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 Simpel, uw sleutel van de vespa apart erop. Link naar reactie
endorfin Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 Simpel, uw sleutel van de vespa apart erop. Hmmm, iets te gevaarlijk om te verliezen. Ben beetje slordig met sleutels Link naar reactie
larscobbaut Geplaatst: 23 oktober 2007 Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 ik heb een sleutelhanger met kliksysteem waar men contavt sleutel apart aan hangt. draag hem altijd rond de nek en gewoon losklikken als ik hem nodig heb. Link naar reactie
MiataFred Geplaatst: 23 oktober 2007 Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 Koop een sleutelhanger met een grote pluchen beest! Link naar reactie
mgent Geplaatst: 23 oktober 2007 Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 Ge gebruikt zo een zakske met sleutelhanger in, de rest zit dan in het zakske. Denk niet dat zakskes krassen. Link naar reactie
TheFox Geplaatst: 23 oktober 2007 Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 Volgende keer in Speaker's Corner koop je een mooie, lederen(?) sleutelhanger van Vespaclub Gent en je hangt daar je scootersleutel aan! Works every time! Groeten, Peter. Link naar reactie
EriX Geplaatst: 23 oktober 2007 Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 Volgende keer in Speaker's Corner koop je een mooie, lederen(?) sleutelhanger van Vespaclub Gent en je hangt daar je scootersleutel aan! Works every time!Groeten, Peter. Als dat lederen stukje niet afbreekt van het metalen ringetje, zodat je alsnog die sleutelhanger kwijtgeraakt. Ik heb de mijne zo ergens op de ring van Antwerpen zien wegvliegen... M.aw. dat zijn zeker 'curry' sleutelhangers. LOL ;-) Link naar reactie
foorteefje Geplaatst: 23 oktober 2007 Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 SSSSSSSSt erix.. ze moeten zo nog een honderdtal sleuterhangerkes verkocht krijgen ze hihihi @Endorfin: Idd een groot pluche beest aanhangen en de andere sleutels appart houden. ;-) Link naar reactie
Chris Geplaatst: 24 oktober 2007 Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 Sleutel erin, contact op en sleutel afbreken? Nooit nog een sleutel nodig EN absoluut geen krassen op het bakske. Bakske erafvijzen kan ook... Ondersteboven rijden? Drie goede tips dus kiezen maar Link naar reactie
stoffel Geplaatst: 24 oktober 2007 Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 verkoop u huis en slaap buiten Link naar reactie
PX van de sluze Geplaatst: 24 oktober 2007 Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 of in een tent, heeft ook geen sleutel en is toch iets comfortabeler... Link naar reactie
krikke Geplaatst: 24 oktober 2007 Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 Als je nu eens ipv de sleutel aan de Vespa te hangen, de Vespa aan de sleutel hangt?! Of zou dat dan krassen maken op de sleutel? ;-) Link naar reactie
PX van de sluze Geplaatst: 24 oktober 2007 Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 neen, denk ik niet...wie probeert ? Link naar reactie
endorfin Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 Bedankt voor de reacties, Heb beslist om gewoon de Vespa weg te doen en de sleutel te behouden, LOL! Link naar reactie
PX van de sluze Geplaatst: 24 oktober 2007 Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 tzal 't beste zijn...wist ook geen betere oplossing... Link naar reactie
Thomassker Geplaatst: 24 oktober 2007 Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 Ge kortsluit uw kontakt, dan hebt ge uw sleutel niet nodig... dat heb ikzelf blijkbaar onvrijwillig gedaan bij de restauratie van mn vespa van motoriek ken ik nog iets. maar zodra er elektriciteit aan te pas komt: de bedrading van mijn lichten (en ook contact) liggen volledig verkeerd om daar dan kosten aan te hangen, lijkt mij overdreven Link naar reactie
Koala2 Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Voor een goei honderd Euro koopt ge u zo'n beenbeschermer van Tucano Urbano en daar leveren ze een zacht, mals kussentje met een zacht rekkerke eraan bij en dat gebruik ik als sleutelhangerke en da krast niks of niemand ni en toch vind je je sleutel meteen in elke broek- of vestzak terug dank zij dat zachte, malse kussentje ... . Bovendien is zo'n tucanoding nog comfortabel ook als 't koud of nat is. Link naar reactie
silver px 125 Geplaatst: 30 oktober 2007 Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 Heb er zo een BOB aangangen en weegt niets,weet als je er zware sleutelhanger of bos sleutels aanhangt met tijd het slot of de sleutel begeeft(tip ook voor auto's) Link naar reactie
fastpx Geplaatst: 30 oktober 2007 Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 Den BOB niks wegen???? Die is 1m90, en als zijne GT der bij aan hangt... Link naar reactie
TheFox Geplaatst: 30 oktober 2007 Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 Als dienen aan uwen sleutel hangt heb je een 450cc nodig. Je kan hem natuurlijk wel vragen om de boel proper te houden terwijl je rijdt en eventuele krassen die hij maakt meteen weg te simoniseren. LOL! Link naar reactie
T5Scooterboy Geplaatst: 2 november 2007 Delen Geplaatst: 2 november 2007 Hier de orginele piaggiooplossing (1e plaatje) Link naar reactie
vespapostino Geplaatst: 2 november 2007 Delen Geplaatst: 2 november 2007 Ik zie niks speciaals. Alleen een oerlelijke t5. Link naar reactie
fastpx Geplaatst: 2 november 2007 Delen Geplaatst: 2 november 2007 Ik zie niks speciaals. Alleen een oerlelijke t5. Zwart plastieken bakje boven handschoenkastje. T5 lelijk misschien, maar toch begeerd. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.