Ga naar inhoud
Vespaforum.be

sleutel contact maakt krassen op opbergvak


endorfin

Aanbevolen berichten

hallo,

Misschien een domme vraag.

Ben net trotse eigenaar van een PX. Nu, als ik mijn sleutel in mijn contact zitten heb en er hangt vb. een huissleutel aan, raakt die aan mijn opbergvak en veroorzaakt die krassen.

Heeft iemand daar een oplossing voor of is dit muggezifterij?

Alvast bedankt!!

Tim

Link naar reactie

Ge gaat bij een vespa club en kleeft hunne sticker op de plaats waar die sleutel het op bergvakje raakt ,volgend jaar als die sticker vol krassen staat neemt ge nen haardroger en verwijdert voorzichtig de sticker en vervangt hem door ne nieuwe.

Probleem opgelost.

Link naar reactie
Volgende keer in Speaker's Corner koop je een mooie, lederen(?) sleutelhanger van Vespaclub Gent en je hangt daar je scootersleutel aan! Works every time!

Groeten,

Peter.

Als dat lederen stukje niet afbreekt van het metalen ringetje, zodat je alsnog die sleutelhanger kwijtgeraakt. Ik heb de mijne zo ergens op de ring van Antwerpen zien wegvliegen... M.aw. dat zijn zeker 'curry' sleutelhangers. LOL ;-)

Link naar reactie

SSSSSSSSt erix.. ze moeten zo nog een honderdtal sleuterhangerkes verkocht krijgen ze hihihi

@Endorfin: Idd een groot pluche beest aanhangen en de andere sleutels appart houden. ;-)

Link naar reactie

Sleutel erin, contact op en sleutel afbreken? Nooit nog een sleutel nodig EN absoluut geen krassen op het bakske.

Bakske erafvijzen kan ook...

Ondersteboven rijden?

Drie goede tips dus kiezen maar

Link naar reactie
Ge kortsluit uw kontakt, dan hebt ge uw sleutel niet nodig...

dat heb ikzelf blijkbaar onvrijwillig gedaan bij de restauratie van mn vespa

van motoriek ken ik nog iets.

maar zodra er elektriciteit aan te pas komt: de bedrading van mijn lichten (en ook contact) liggen volledig verkeerd

om daar dan kosten aan te hangen, lijkt mij overdreven

Link naar reactie

Voor een goei honderd Euro koopt ge u zo'n beenbeschermer van Tucano Urbano en daar leveren ze een zacht, mals kussentje met een zacht rekkerke eraan bij en dat gebruik ik als sleutelhangerke en da krast niks of niemand ni en toch vind je je sleutel meteen in elke broek- of vestzak terug dank zij dat zachte, malse kussentje ... .

Bovendien is zo'n tucanoding nog comfortabel ook als 't koud of nat is.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...