Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vrijdag 26/10/2007 "After-Beiaard Tijdperk" mét ambitie, Spe


Antwerpse Vespa Vrienden

Aanbevolen berichten

Om de zoveel keer gaan we proberen een specialeke te organiseren. Niks spectaculair, gewoon een avondje met een added plus!

Ook daar zijn voorstellen meer dan welkom. In de pipeline zit reeds een uitstapje richting Lennik, op voorstel van de Ketjes en de halve Ketjes. ;-)

Maar, vrijdag 26 oktober 2007 spreken we af om 19u30 stipt aan Bar du Port in Antwerpen, ondertussen genoegzaam bekend. We doen van daaruit een ritje van 30 minuten, zo'n 20 km, om aan te komen bij een zeer gezellige locatie. Bedoeling is om daar samen te eten vanaf 20u en verder een leuke avond te hebben. Gerechten naar ieders beurs en smaak.

De die-hards die met de wagen willen volgen zijn ook welkom, zelfs bij regenweer. Wij, watjes staan open voor iedereen. ;-)

In dit geval is het handig als ik vooraf een idee kan hebben van hoeveel personen ongeveer meegaan. Dit om toch min of meer iets te kunnen reserveren.

Dus, vrijdag 26 oktober 2007, Bar du Port, vertrek stipt om 19u30. Bestemming leuk, gezellig en vooral gejeim!

Men zegge het voort!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
Even not for me...kga het wild in de Ardennen wat opjagen dan :)

je gaat dus gewoon met je vespa een toereke doen in de ardennen?

Neje neje. Kga zelfs zoals het een echt watje betaamd, met den auto (moet een piano meenemen U see). Ik ga der wa zingen, waardoor het wild wel opgejaagd zal worden, en niet te vergeten achteraf lekker opgepeuzeld zal worden :D

Link naar reactie

Echt reserveren is niet nodig, als ik een ongeveer-idee heb van een aantal kan ik plek laten vrijhouden. Ik heb nu zo'n 16 plaatsen al vrijgehouden en als ik dat een paar dagen op voorhand kan concretiseren is het oke. Uiteraard kan meer dan 16 ook altijd geregeld worden.

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

**BOENK**

Nog even ter info: Vertrek aan Bar du Port om 19u30 stipt! Het ritje gaat naar een gezellig restaurantje waar iedereen naar en met eigen beurs eet, drinkt en betaalt! Weliswaar zitten we gezellig bij elkaar!

Met de wagen kan ook, uiteraard achteraan aansluiten. Hahaha!

Om enigzins toch iets te kunnen doorgeven maak ik een lijstje met aantal deelnemers. Graag alleen reageren als je wil meegaan en nog niet in onderstaand lijstje staat!

Wie gaat al mee (in willekeurige volgorde ;-) ):

Tigrotto en Bob

Ar en Inge

Tleilax

Fastpx en PKLady

Youpeldewanna, ja seg, De Frank dus

Larscobbaut

Thefox en Roadrunner

Pewe en Vespaboy007 en Erix, laten jullie nog even weten als je meegaat (en alleen of met twee ;-) )want dat is mij nog niet helemaal duidelijk.

Txs! Groeten,

Peter.

Link naar reactie
Om enigzins toch iets te kunnen doorgeven maak ik een lijstje met aantal deelnemers. Graag alleen reageren als je wil meegaan en nog niet in onderstaand lijstje staat!

Pewe en Vespaboy007 en Erix, laten jullie nog even weten als je meegaat (en alleen of met twee ;-) )want dat is mij nog niet helemaal duidelijk.

Txs! Groeten,

Peter.

Ik ga mee op voorwaarde dat ik daar iets deftig kan eten (lees: niet enkel een droog koud slaatje maar iets warm om tussen de kiezen te steken).

En uiteraard zal dit alleen zijn vermits mijn vespa niet voorzien is om met twee te rijden (en dit heeft een héél goede reden!).

tot vrijdag

Ciao

P.S. Scootervrienden zal misschien ook aanwezig zijn bij deze rit (dus misschien toch met twee i.p.v. alleen LOL) ;-)

Link naar reactie

Peter,

Ik ga zaterdag naar the all-nighter in Hasselt en moet ook eens thuis zijn voor vrouw en kind.

Ik ga het bespreken en laat wel iets weten, maar ik ben nog niet zeker.

grtz

peter

Link naar reactie
@Erix: normaal geen probleem, maar ik check het morgen even! Is scootervriendin ook veggie of lust zij VCA Vespistenvlees rauw? Heeft ze dan zelf ook een scooter? Mij lijkt ze meer iets voor van die kutbroemerkes.

Groeten,

Peter.

Scootervriendin is een straight edgester, dus geen vlees, vis, gevogelte, schaaldieren, niet roken, ni drinken, etc... Rauw zal ze u wel lusten alhoewel ik al heb voorgesteld om een een tijdje te laten sudderen in uw eigen vocht zodoende dat het vlees beter zal smaken want met al die nicotine en duvels bij u kan dat geen goed smaak geven aan uw vlees vermoed ik.

Kutbrommerkes? Wat had je dan in gedachte? Madam hare lambretta LI125 zal eind dit jaar af zijn en dat zijn alles behalve 'kutbrommerkes' bij mijn weten. ;-)

SCOOTERVRIENDEN GO!!!!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...