Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vrijdag 26/10/2007 "After-Beiaard Tijdperk" mét ambitie, Spe


Antwerpse Vespa Vrienden

Aanbevolen berichten

Van Turnhout eerst naar Antwerpen en dan vandaaruit misschien nog verder van huis rijden daar had ik niet zoveel zin in met deze temperaturen (ben een watje). Van Turnhout naar Antwerpen en van daaruit al een stukje richting thuis dat had ik wel zien zitten maar ja andere keer ;)

Hahaha Jelle, het leven is aan de durvers...
Link naar reactie

Awel, met mijnen auto zal het allemaal goed aflopen. Volgende week wordt die al gemaakt, op de kosten van mijn omnium eerst. Dan zal mijn verzekering die via mijn rechtsbijstand proberen te recupereren bij den tegenstander (van wie ik nog altijd niks weet, maar soit). En ik krijg de laatste nieuwe versie van mijne auto mee als vervangwagen :-)

Achteraf gezien had ik inderdaad beter met de Vespa gekomen... He, Gette!!!

C.

@Carl: Succes met de opvolging van je probleem en we hopen dat het snel opgelost is! Toch leuk dat je achteraf nog bent langsgekomen!!!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
@ carl

als je deze vrijdag komt parkeer uwe auto dan in de andere richting e. tis maar als ze er tegenrijden dat je aan beide kante evenveel schade hebt. ben je terug in evenwicht en kan je zeggen dat het kunst is.

greets lars

Hmmm... Degene die er dan tegenrijdt, die zal in de dok eindigen. Vrijdag heb ik mijnen auto juist terug uit reparatie!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...